شناسهٔ خبر: 39127447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

منیعی: سعادتمند حمایت شود شرایط استقلال را دگرگون می‌کند

خبرگزاری میزان- مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران می‌دانند که اگر سعادتمند در این شرایط مورد حمایت قرار بگیرد، می‌تواند شرایط استقلال را دگرگون کند.

صاحب‌خبر -

میثم منیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، اظهار داشت: همه ما سعادتمند را به خاطر دوره‌ای که رئیس هیئت‌مدیره باشگاه بود، به یاد می‌آوریم. او در این مدت، بیکار نبوده و در پست معاونت وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کرد که نشان می‌دهد مدیری باتجربه است.

وی افزود: در این ماه‌ها وضعیت مدیریتی استقلال اصلا خوب نبود. بار‌ها تغییرات در هیئت‌مدیره و مدیرعامل را شاهد بودیم که ثبات و تمرکز را از تیم گرفت و باعث نگرانی هواداران شد. همه ما استرس تغییرات در آینده را داریم، اما با توجه به شناختی که از سعادتمند دارم، فکر می‌کنم با حضور او، وضعیت استقلال دگرگون می‌شود. او آبروی خود را گذاشته تا به استقلال کمک کند و باید مورد حمایت قرار بگیرد.

از مدافع پیشین استقلال پرسیدیم هواداران باید چه انتظاری از سعادتمند داشته باشند، که این‌طور پاسخ داد: هواداران استقلال، افراد باهوشی هستند. همه آن‌ها می‌دانند که اگر سعادتمند در این شرایط مورد حمایت قرار بگیرد، می‌تواند شرایط استقلال را دگرگون کند. من در روز‌های گذشته، مصاحبه پیشکسوتان را هم خواندم و متوجه شدم اکثر آن‌ها از سعادتمند حمایت کرده‌اند. با این شرایط فکر می‌کنم او موفق شود.

انتهای پیام/

نظر شما