شناسهٔ خبر: 39127010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید از نسل جوان در مدیریت کشور استفاده شود

عضو مجمع تشخیص گفت: باید به این مهم توجه شود که از نسل جوان در مدیریت کشور استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت اجرایی کردن گام دوم انقلاب در حوزه‌های مختلف کشور اظهار کرد: باید علاوه بر توجه به دستاورد‌های گذشته مثل پیشرفت در عرصه علمی، فناوری و صنایع نظامی به این هم توجه داشت که در بخش تولید ملی و ظرفیت‌های استفاده نشده در کجا قرار داریم.

او ادامه داد: ایران با وجود داشتن ۱ درصد جغرافیای جهان، ۷ درصد منابع زیرزمینی جهان را دارد. باید بررسی شود چرا از این ۷ درصد استفاده‌ای صورت نگرفته است؛ انرژی، اولین مزیت ما در منطقه و جهان است، اما ما از آن استفاده بهینه نکرده ایم در صورتی که می‌توانیم با استفاده از آن به صورت جهشی کشور را پیش ببریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در حال حاضر اقتصاد ایران در جایگاه هجدهم جهان قرار دارد، اما جایگاه‌های بهتر در شان ملت ایران بوده و دست یافتی هم است. گام دوم انقلاب با همت نخبگان و مدیران جوان می‌تواند راحت‌تر اجرایی شود؛ بنابر این باید به این مهم توجه شود که از نسل جوان در مدیریت کشور استفاده شود. البته همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از کسانی که دارای تجربه‌های خوبی هستند استفاده شود تا جوانان کنار آن‌ها رشد کنند.

مصباحی‌مقدم اظهار کرد: با این وجود، اما متاسفانه مثل گذشته به جوانان میدان داده نشده، چراکه اگر این اتفاق افتاده بود، الان وضعیت ما به این شکل نبود.

انتهای پیام/

نظر شما