شناسهٔ خبر: 39126768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«روز طبیعت» تردد خودروها در تفرجگاه‌های گلستان ممنوع است

استاندار گلستان گفت: به منظور کاهش شیوع ویروس کووید 19 در استان گلستان تردد هرگونه خودرو در مکان‌های تفریحی و جنگلی استان گلستان در روز طبیعت ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس شامگاه سه‌شنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کووید19 در گلستان اظهار کرد: تردد خودروها در روز طبیعت در مکان‌های تفریحی و جنگلی استان گلستان ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جان یکایک شهروندان گلستانی برای ما حائز اهمیت است، تصریح کرد: در روز طبیعت تمامی پارک‌ها و مکان‌های تفریحی در سطح استان گلستان با بلوک‌های سیمانی مسدود خواهد شد تا خودروها در این مکان‌ها تردد نکنند.

*تمامی روستاهای گلستان به سرعت غربالگری می‌شوند

استاندار گلستان با قدردانی از کادر درمانی استان گلستان ابراز کرد: باید بیماران مبتلا به ویروس کرونا را در استان گلستان شناسایی و غربالگری کنیم  

حق‌شناس خاطرنشان کرد: در روستاهای استان گلستان که دارای ۸۷۰ هزار جمعیت استان را به خود اختصاص داده است با سرعت زیادی غربالگری صورت گرفت و متاسفانه در جمعیت شهری که جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر را داراست غربالگری به کندی صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد غربالگری در جمعیت شهری گلستان بیش از ۵۰ درصد انجام نشده است شهروندان گلستانی برای غربالگری به دانشگاه علوم‌پزشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گلستان کمک کنند تا این غربالگری زودتر صورت گیرد.

انتهای پیام/83019

نظر شما