شناسهٔ خبر: 39126724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارگروهی برای بررسی تبعات اقتصادی کرونا بر رسانه‌ها تشکیل شود

مسؤول بسیج رسانه استان اصفهان گفت: متولیان امر با تشکیل کارگروه ویژه‌ای به بررسی ابعاد مختلف تأثیر شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا بر فعالیت رسانه‌ها داشته باشند و با ارائه پیشنهاد به مسؤولان نسبت به تعیین سهم از بسته حمایتی دولت برای حمایت از اقتصاد رسانه‌ها مبادرت نمایند.

صاحب‌خبر -

رضا صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: آثار سوء ویروس کرونا در ابعاد مختلف بر زندگی مردم جهان تأثیر گذاشته است و دولت‌ها برای کم کردن آثار سوء کووید ۱۹ مبادرت به سیاست‌گذاری جهت مدیریت پیامدهای حاصله از آن کرده‌اند.

مسؤول بسیج رسانه استان اصفهان ادامه داد: ابعاد اقتصادی شیوع این ویروس براثر محدودیت‌های ایجادشده برای مشاغل و حرفه‌های مختلف در جامعه باعث شده است که دولتمردان توجه ویژه‌ای را برای کم کردن تبعات ناشی از آن کند.

وی افزود: رسانه‌ها یکی از مشاغلی حساسی هستند که علاوه بر اینکه در مقابله با رسالت سنگینی را بر دوش می‌کشند ولی  جزء مشاغلی هستند که تأثیر مستقیمی را محدودیت‌های اقتصادی بر آن‌ها وارد می‌آورد.

صفری تصریح کرد: لذا شایسته است متولیان امر با تشکیل کارگروه ویژه‌ای به بررسی ابعاد مختلف تأثیر شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا بر فعالیت رسانه‌ها داشته باشند و با ارائه پیشنهاد به مسؤولان نسبت به تعیین سهم از بسته حمایتی دولت برای حمایت از اقتصاد رسانه‌ها مبادرت نمایند.

مسؤول بسیج رسانه استان اصفهان در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه  تعداد زیادی از صنوف مختلف فعال در رسانه مانند عکاسان و خبرنگاران بهر دلیل بیمه نشده‌اند و نمی‌توانند از بیمه بیکاری استفاده کنند باید برای این دسته نیز به‌صورت ویژه تصمیم‌گیری به عمل آید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج ۲۰/

نظر شما