شناسهٔ خبر: 39126648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کردستان:

خروجی شهرهای کردستان مسدود شد/تشدید برخورد با متخلفان

سنندج - استاندار کردستان با اشاره به مسدود شدن خروجی های تمامی شهرهای استان در روز طبیعت، از مردم خواست با ماندن در خانه در راستای قطع گسترش زنجیره ویروس کرونا مشارکت داشته باشند.

صاحب‌خبر -

بهمن مرادنیا در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در راستای قطع زنجیره کرونا امروز ۱۳ فروردین به صورت همزمان تمامی خروجی‌های استان و حتی شهرهای کردستان مسدود می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم برای ماندن در خانه، گفت: انتظار داریم که همه مردم استان کردستان در روز طبیعت در خانه بمانند و در راستای قطع زنجیره گسترش کرونا مشارکت داشته باشند.

استاندار کردستان افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی راه‌های ورودی و خروجی به شهرهای استان کردستان در روز طبیعت مسدود شده است.

وی با اشاره به ممنوعیت حضور مردم در پارک‌های درون شهری، بیان کرد: ورودی تمامی پارک‌های درون شهری در کلیه شهرهای استان کردستان مسدود شده است.

مرادنیا ضمن دعوت از مردم برای همکاری در راستای طرح‌های روز طبیعت در استان کردستان، عنوان کرد: در صورتی که مردم همکاری لازم را داشته باشند می‌توانیم خیلی سریع‌تر ویروس کرونا را شکست دهیم.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با افرادی که قوانین وضع شده در روز طبیعت را نادیده بگیرند بر اساس قانون برخورد می‌شود.

همچنین فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان هم با انتشار اطلاعیه‌های مختلفی از مردم خواسته‌اند که در روز طبیعت در خانه بمانند.

نظر شما