شناسهٔ خبر: 39126617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های سیزده فروردین در زنجان، گفت:۱۳ فروردین خودرو‌ها اجازه خروج از شهر برای رفتن به تفرجگاه‌ها را ندارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به زنجان خودداری کنند.

او افزود: از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان، تاکنون ۱۰۰ خودرو اعمال قانون شده و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، به پارکینگ منتقل شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان تصریح کرد: امروز (۱۳ فروردین) خودرو‌ها اجازه خروج از شهر برای رفتن به تفرجگاه‌ها را ندارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس، خاطرنشان کرد: خودرو‌هایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، اعمال قانون می‌شوند و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو توقیف شده و برای رفع توقیف، نیاز است تا رضایت پلیس راهور جلب شود.
 
او با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در زنجان گفت:محور های تهم – چورزق ،زنجان- طارم ،کلیه مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها ،پارک گلستان واقع در محور زنجان میانه از ساعت ۶  امروز چهارشنبه مسدود خواهد شد.

سرهنگ شیرمحمدی با بیان اینکه تردد کامیون در محور‌های جاده قدیم میانه و بیجار ممنوع می‌باشد ادامه داد:تردد موتورسیکت‌ها در کلیه محور‌های اصلی هم از ساعت ۶ الی ۲۲  امروز چهارشنبه ممنوع می‌باشد.

این مقام انتظامی گفت :همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ امروز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ شیر محمدی در پایان یاد آور شد:از تردد کلیه وانت بار‌هایی که اقدام به حمل مسافر در پشت وانت و جای بار می‌نمایند جلوگیری بعمل خواهد آمد.
 
انتهای پیام/ن

نظر شما