شناسهٔ خبر: 39126506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در روز طبیعت؛

تمام مبادی ورودی و خروجی آذربایجان غربی مسدود است

مسعود خرم نیا گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی آذربایجان غربی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در روز طبیعت مسدود است.

صاحب‌خبر -

«مسعود خرم نیا» در گفتگو با خبرنگار شبستان با علام این خبر گفت: امکان ورود و خروج در روز (13فروردین) از هیچکدام از مبادی ورودی و خروجی استان امکان پذیر نمی باشد.

 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: در روز طبیعت(13فروردین) ممنوعیت خروج بسیار سفت و سخت اجرا خواهد شد و در صورتی که هر شهروندی از قانون تخطی کنند، ضمن جریمه نقدی، خودرو او نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تمامی این محدودیت ها فقط بخاطر سلامتی شهروندان است، تصریح کرد: امیدواریم مردم نیز با همکاری و همیاری در اجرای کردن طرح فاصله گذاری اجتماعی زمینه های ریشه کن کردن ویروس کرونا را فراهم آورند.

 

این مسئول اضافه کرد: در مدت یکماه نیز هزینه پارکینگ از متخلفان دریافت می‌شود.

 

خرم نیا اضافه کرد: ممنوعیت در ارومیه شامل ۹ مبدا خروجی شهر ارومیه به طرف جاده مهاباد، اشنویه، اول جاده سلماس، اول جاده سرو، اول جاده بند، اول روستای بزوج، انتهای رودکی به طرف روستای خطایلو، روستای بادکی، المهدی و دهکده چی‌چست است.

 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: درداخل شهر ارومیه نیز حضور در تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها، اماکن تفریحی و محیط‌های پیرامونی ازجمله ائللرباغی، گوللرباغی، الغدیر، یاس، گلدیس، تخم مرغی، ساعت، حضرت پور، پارک جنگلی و قائم ممنوع اعلام می شود.

پایان پیام/ 322

نظر شما