شناسهٔ خبر: 39124867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بانوی مجاهده حمیدی راوری با صبری زینب وار همه فقدان ها را تحمل کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مرحومه حمیدی راوری؛ فرزند، همسر و مادر شهید سلحشورانه مقاومت کرد، گفت: با صبری زینب وار همه فقدان ها را تحمل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پی درگذشت بانو زهرا حمیدی راوری؛ فرزند، همسر و مادر شهید پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
خانواده های محترم حمیدی و تویسرکانی

 

 

 

درگذشت بانوی مکرمه مجاهده حاجیه خانم زهرا حمیدی راوری، موجب تاثر و تالم اینجانب و همه کسانی است که افتخار آشنایی با این خانواده را داشته اند.

 

 

 

 

جهاد با خون و پوست و استخوان این خانواده عجین شده است و در این میان، مجاهدت و صبر این بانوی گرانقدر که هم فرزند شهید است و هم همسر و فرزند خود را در راه جهاد فی سبیل الله داده است، مجاهدتی بزرگ و صبری جمیل است.

 

 

 

 

این بانو، همواره در مسیر انقلاب اسلامی قدم برداشت و با صبری زینب وار همه این فقدان ها را تحمل کرد اما اندکی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب خم به ابرو نداد و عزیزانه و سلحشورانه مقاومت کرد.

 

 

 


از خداوند متعال برای این بانوی فرهیخته و پدر و همسر و فرزند شهیدش آرزوی علو درجات و حشر با اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  و برای باز بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

 

 


حسن علیدادی سلیمانی

 

 

 

بر اساس این گزارش، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در پیامی آورده است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم


«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام»

 


صلابت وشکیبایی مادران شهدای معززکه فرزندان خویش رادرراه رضای پروردگاروسربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثارکردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبرجمیل این بانوان والامقام نیست.

 

 

 

 

درگذشت بانوی مؤمنه و قهرمان صبر و فداکاری مرحومه «زهرا حمیدی راوری» فرزند شهید حاج عباس حمیدی، همسر شهید محمود تویسرکانی و مادر شهید محسن تویسرکانی را به خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.

 

 

 


از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان، ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علومرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.

 

 

امید آن که به فضل الهی و درجوار پدر، همسر وفرزند شهیدش قرین رحمت ربوبی گردند.

 

 


حسین معروفی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
 

 

 

 

پایان پیام/ 80

نظر شما