شناسهٔ خبر: 39123946 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابوترابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم تحمل حقوق نجومی مسئولان را ندارند/ اساس کار مجلس رفع تبعیض و معیشت مردم باشد

نماینده نجف آباد گفت: مجلس یازدهم باید اساس کار خود را بر رفع تبعیض و حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهد تا بتواند رضایت آنها را جلب کند.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: لازم است که ما به یک آسیب شناسی بپردازیم و ببینیم که چرا بسیاری از افراد پای صندوق رأی نیامدند و مطالبه این قشر چیست.

او افزود: معتقدم افراد جامعه از برخی تبعیض‌ها، مشکلات معیشتی، کم کاری مسئولان و عدم حضور آنها در جامعه گلایه‌مند هستند.

ابوترابی تصریح کرد: مردم نمی‌توانند حقوق پایین خود و در مقابل حقوق نجومی برخی مسئولان را تحمل کنند، بنابراین درد مردم نداری نیست آنها می‌خواهند مسئولان مانند خودشان باشند.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم باید اساس کار خود را بر رفع تبعیض و حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهد تا بتواند رضایت آنها را جلب کند.

ابوترابی ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم باید برای جلب اعتماد مردم شفافیت را از خودشان کلید بزنند و تا می‌توانند از هزینه‌ها و امور تشریفاتی پارلمان بکاهند و مثل مردم باشند.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده همواره سعی کرده‌ام تا مانند عامه مردم زندگی کنم و با مترو و تاکسی تردد می‌کنم و حتی راننده‌ای ندارم.

انتهای پیام/

نظر شما