شناسهٔ خبر: 39110309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

استاندار خوزستان:

مدعیان پیشرفت به کارنامه درخشان ایران در مقابله با کرونا نگاه کنند

استاندار خوزستان گفت: وحدت و همدلی ایرانی ها در مقابله با کرونا و میزان بهبودیافتگان در مقایسه با سایر کشور‌های مدعی پیشرفت و بدون تحریم، امری درخشان و در خور توجه است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، ظهر دوشنبه در افتتاح نقاهتگاه صد تختخوابی قرارگاه شفای سپاه استان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اساسی برای پشتیبانی بیمارستان ها، ایجاد نقاهتگاه است، خاطرنشان کرد: این کار به سپاه، ولی عصر (عج) استان سپرده شد و در این باره قرارگاه شفا و بسیج جامعه پزشکی با فرماندهی سردار شاهوارپور بخوبی پشتیبانی کردند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دو نقاهتگاه دیگر با پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه نفت راه اندازی می‌شوند، عنوان داشت: در بحث تأمین بسته‌های بهداشتی و لوازم پزشکی و کمک‌های لازم برای سیستم بهداشت و درمان استان شاهد اقدامات مثبت سپاه استان هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه رعایت فواصل اجتماعی در پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار مؤثر است، ادامه داد: بسیجیان در ورودی‌ها و خروجی‌های استان و شهرستان‌ها و فرودگاه‌ها به فعالیت می‌پردازند، روند سختگیرانه‌تر تا پایان ریشه کنی کرونا ادامه خواهد داشت.

شریعتی با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته نهاد‌ها و یگان‌های مختلف در مقابله با کرونا تأثیرگذار است، تصریح کرد: خستگی، دست از کار کشیدن و تصور اینکه کرونا به پایان رسیده، نادرست و بر شیوع دوباره آن خواهد افزود، هم استانی‌ها نهایت همکاری را با بسیجیان و مأموران نیروی انتظامی داشته باشند.

وی گفت: وحدت و همدلی مسؤولان و مردم در مقابله با کرونا و میزان بهبودیافتگان در مقایسه با سایر کشور‌های مدعی پیشرفت و بدون تحریم، امری درخشان و در خور توجه است./۹۴۵۶/ت303/ب1

نظر شما