شناسهٔ خبر: 39110298 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

تایم مرده سیما در اختیار حناچی؛

کج‌سلیقگی حوزه رسانه‌ای شهرداری عملکرد کرونایی مدیریت شهری را لوث می‌کند

کرونا آمده و مردم خانه نشین شده اند، چشمشان به برنامه های صداو سیماست که شاید کمی سرگرم شوند. اما سوال اینجاست که حضور حناچی در شبکه ۲ سیما برای مصاحبه بین کنداکتور شلوغ این شبکه در شب هنگام چه لزومی دارد؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  روابط عمومی شهرداری تهران چند وقتی است که تلاش می کند که از هر تریبونی که شده اقدامات این نهاد پس از شیوع کرونا را از هر تریبونی اعلام کند؛ آن هم وظیفه ذاتی خود در قبال مردمی که هزینه اداره شهرداری را می دهند.

امشب پیروز حناچی میهمان شبکه ۲ سیما است و می خواهد از این تریبون با شهروندان صحبت می‌کند.

مردم حق دارند با ارائه گزارش شهردار تهران در جریان اقدامات انجام شده در تهران پس از شیوع کرونا قرار بگیرند، اما سوال اینجاست که آیا با فشردگی کنداکتور شبکه‌های مختلف سیما و همزمانی برنامه دو نیمه ماه شبکه ۲ با برنامه جذاب و پرمخاطب «عصر جدید» شبکه سوم سیما و برنامه دورهمی شبکه نسیم ، واقعا چه تعدادی از شهروندان این برنامه را تماشا خواهندکرد؟

اینکه مرکز ارتباطات شهرداری تهران بدون توجه به حداقل‌ها به این تصمیم رسیده اسپانسر میلیاردی برنامه‌ای کم بیننده و بی اثر که تداخل پخش با سریال پایتخت شبکه یک و عصر جدید دارد، بشود حاکی از این است که مدیران این مجموعه نه رسانه را می‌شناسند و نه مخاطب را و صرفا به دنبال کارنامه سازی برای خود هستند.

کاملا قابل پیش‌بینی است که امشب هم پیروز حناچی با حضور در این برنامه، صرفا میهمان منازل تعداد اندکی از مدیران خود در شهرداری تهران باشد و شهروندان چندان رغبتی به تماشای این برنامه بی موقع و بدهنگام نشان ندهند.

بعد از توییت رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران  در خصوص تماشای همزمان بیش از  ۵ میلیون نفر از کنسرت آنلاین برج میلاد که مرزهای غلو را جابجا کرد، امیدواریم مرکز ارتباطات تعداد بینندگان برنامه پیش از نیمه شب حناچی را بیش از ۱۰ میلیون نفر اعلام نکند.

انتهای پیام/4076/

نظر شما