شناسهٔ خبر: 39110296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گفت‌وگوی ویدئویی تسنیم| تقاضای استاندار اردبیل از مردم / روز سیزده به در ‌خواهشا در خانه بمانید

گروه استان‌ها ـ استاندار اردبیل گفت: کنترل ورودی‌های مراکز گردشگری و تفریحی و توریستی و مناطق طبیعی ۱۲ و۱۳ فرودین در استان اردبیل تشدید می‌شود و از مردم تقاضا داریم در۱۳ فرودین در خانه بمانند.

صاحب‌خبر -

اکبر بهنام‌جو در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از مردم استان اردبیل تقاضا داریم همانطور که در روزهای گذشته همراهی خوبی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند در روز 13 فرودین در خانه بمانند که این امر بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تشدید کنترل ورودی‌های مراکز گردشگری و تفریحی و توریستی و مناطق طبیعی استان اردبیل در روز13 فرودین گفت: از ورود خودروها با پلاک غیربومی نیز به استان با جدیت جلوگیری می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای اینکه استان را پاک نگه داریم و از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم باید همگان در این روزها به ویژه 13 فرودین درخانه بمانند.

بهنام‌جو تصریح کرد: مردم باید هشدارها و تذکرات ستاد کرونا را جدی بگیرند و در روز 13 فرودین در خانه بمانند چرا که در غیر این صورت شیوع این ویروس در استان خطرناک می‌شود و باید با در خانه ماندن روند نزولی ویروس کرونا را در استان رقم بزنیم.

وی گفت: مردم استان اردبیل همراهی خوبی برای پیشگیری  از شیوع ویروس کرونا داشته‌اند که کمال قدردانی و تشکر را داریم که به سلامت خود و مردم اهمیت داده‌اند.

استاندار اردبیل افزود: بیرون رفتن عده‌ای در 13 فرودین مساوی با خوشحالی ویروس کرونا است و از اقشار مختلف مردم خواهشمندیم  روند در خانه ماندن را همچنان مبنای کار خود قرار دهند.

بهنام‌جو گفت: چنانچه اگه به خاطر روز 13 فروردین عده‌ای بخواهند به بیرون بروند و تجمع و شلوغی ایجاد کنند بسیار خطرناک است و باید تذکرات و توصیه‌ها را جدی بگیرند.

وی از بسته شدن تمام مراکز گردشگری و توریستی و تفریحی و مناطق طبیعی استان خبرداد و افزود: از مردم خواهشمندیم روال فعلی را رعایت کنند تا شرایط به روال عادی خود بازگرداند.

استاندار اردبیل از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت قدردانی و تشکرکرد و افزود: باهمت همکاری مردم و مسئولان امیدواریم این ویروس هرچه زودتر ریشه‌کن شود.

انتهای‌پیام/141/ش

نظر شما