شناسهٔ خبر: 39110234 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی پایتخت خبر داد؛

اعمال قانون هزار و ۸۰۰ خودرو پایتخت نشینان در یک روز/ تشدید اعمال محدودیت‌های پلیس در روز طبیعت

سردار مصدق از اعمال قانون شدن یک هزار و ۸۰۰ خودرو به دلیل ورود به محدوده پارک‌های پایتخت از صبح امروز تا به اکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مسعود مصدق معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگوی رادیویی، اظهار کرد: ماموریتی که در طرح فاصله گذاری اجتماعی به نیروی انتظامی داده شد، دارای سه محور اصلی است.

وی افزود: ابتدا بحث ما کنترل محور‌های مواصلاتی شهر تهران است که از خروج خودرو‌های نمره تهران و ورود خودرو‌های غیر نمره تهران ممانعت کردیم.

سردار مصدق تصریح کرد: در بحث بعدی به مراکز تجاری و مراکز خرید غیر ضروری ورود کرده و نسبت به تعطیل شدن این اماکن با همکاری اصناف اقدامات انجام شد.

وی با بیان اینکه در گام آخر به موضوع تفرجگاه‌ها ورود کردیم، ادامه داد: یکی از مصوبات این است که ورود افراد به مراکز تفریحی مانند پارک‌ها، بوستان‌ها ممنوع است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی پایتخت با بیان اینکه انجام این اقدامات فقط برای تامین سلامتی شهروندان در جامعه و قطع انتقال زنجیره‌ای ویروس کرونا است، گفت: بخش اندکی از شهروندان در شهر تهران به موضوع قطع زنجیره ویروس کرونا بی توجه هستند و به همین منظور تمهیدات سختگیرانه‌ای برای این افراد ابلاغ شد.

وی افزود: در بحث پارک‌ها ابلاغ شد که به محض ورود هر خودرو به محدوده پارک‌ها، این وسایل نقلیه اعمال قانون شود.

سردار مصدق با بیان اینکه از صبح امروز یک هزار و ۸۰۰ خودرو در سطح پایتخت اعمال قانون شد، اظهار کرد: این رقم نشان دهنده بی توجهی برخی از شهروندان به موضوع بیماری کووید ۱۹ است و اگر در ادامه این روند به همین منوال پیش رود قطعا اقدامات سخت گیرانه تری از سوی پلیس اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد و عبور خودروهایی که دارای نمره پلاک استان تهران و البرز هستند فی مابین این دو استان بلامانع است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی پایتخت درباره چگونگی تردد شهروندان دارای خودرو‌های پلاک شهرستانی ساکن تهران، گفت: این افراد با ارائه بیمه نامه خودرو، احراز کارت‌های محل خدمت و کارت‌های شناسایی مدنظر ما قرار دارد و لیست این افراد در اختیار مبادیع ورودی و خروجی استان‌های تهران و البرز قرار گرفته است تا در خصوص این افراد و تردد آسانشان مساعدت‌ها انجام شود، همچنین تردد برای خودروهایی که مایحتاج شهروندان را جابه‌جا می‌کنند بلامانع است.

در حال تکمیل....

نظر شما