شناسهٔ خبر: 39110084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سردار شاهوارپور:

۹۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بهبودیافتگان کرونایی در استان خوزستان اختصاص داده شد

سردار شاهوارپور گفت: در سراسر استان ۹۰۰ تخت نقاهتگاهی در نظر گرفته شده است که در همه شهرستان‌ها به همت بسیج جامعه پزشکی و نواحی بسیج تهیه شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، ظهر امروز در افتتاح نقاهتگاه صد تختخوابی قرارگاه جهادی شفا اظهار داشت: صد تخت برای بیمارانی که پس از گذراندن دوره درمان و بهبودی، نیازمند ادامه درمان هستند؛ در مجموعه راه آهن اهواز اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه ۳۰۰ تخت در سه نقطه اهواز به همت بسیج جامعه پزشکی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در سراسر استان ۹۰۰ تخت در نظر گرفته شده است، در شهرستان‌ها محل نقاهتگاه‌ها به همت بسیج جامعه پزشکی و نواحی بسیج برپا شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه توان سپاه استان را در امر پیشگیری و بهبودی بکار بردیم، عنوان داشت: بیش از ۱۲ هزار بسیجی در ضدعفونی، کنترل ورودی‌های استان و شهرستان‌ها و غربالگری‌ها شرکت کردند که در بحث غربالگری بیش از هزارو ۳۰۰ بسیجی به مراکز بهداشتی شهرستان‌ها مأمور شدند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه در اهواز ۳۰۰ بسیجی به مراکز بهداشتی مأمور شدند، ادامه داد: ۱۶ کلینیک وابسته به سپاه در سراسر استان برای غربالگری اختصاص داده شده است ضمن اینکه پشتیبانی بیمارستان شهید بقایی و صحرایی شهید بقایی آماده خدمات دهی هستند.

وی با بیان اینکه یگان‌های جنگ نوین برای ضدعفونی شبانه اماکن و معابر اقدامات عملیاتی انجام می‌دهند، گفت: گروه‌های جهادی هر شب براساس برنامه‌های از پیش تعیین شده به ضدعفونی اماکن و معابر می‌پردازند.

این مقام مسئول با خواهش از مردم برای در خانه ماندن در روز ۱۳ فروردین عنوان داشت: بیرون نرفتن مساوی با استراحت کادر درمانی و تجدید قوای شان است، در غیر اینصورت زحمات مدافعان سلامت دو چندان خواهد شد. /۹۴۵۶/پ310/ب1

نظر شما