شناسهٔ خبر: 39109756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار کردستان:

٨۵ درصد مردم کردستان برای پیشگیری از شیوع کرونا همکاری کرده‌اند

سنندج - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در موضوع پیشگیری از شیوع کرونا بیش از ٨۵ درصد مردم همکاری کردەاند و با کسانی کە سلامت مردم را تهدید می‌کنند بە شدت برخورد می شود.

صاحب‌خبر -

بە گزارش خبرنگار مهر, حسین خوش اقبال شامگاه دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران شهرستان‌ها و در کمیته امنیتی اجتماعی مبارزه با شیوع بیماری کرونا ضمن تقدیر از اقدامات نهادها، ادارات و سازمان ها و کادر پزشکی درمانی استان کردستان, اظهار داشت: انتظار داریم مردم استان طرح فاصله گذاری اجتماعی را که در کشور به اجرا گذاشته شده است را جهت قطع زنجیره بیماری کرونا رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده برای قطع زنجیره انتقال کرونا در استان و کشور تاثیر گذار بوده خواستار همکاری جدی تر مردم شد و افزود: از مردم استان می خواهم جهت به ثمر نشستن تلاش های کادر درمانی استان روز سیزده به در را در خانه بمانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: از عصر دوازدهم فروردین تمامی ورودی ها و خروجی های شهرهای استان و پارک ها و بوستان های محل تجمع بسته خواهد شد.

خوش اقبال یادآور شد: با افرادی که به سلامت مردم اهمیت نمی دهند و هشدارها را نادیده می گیرند به شدت برخورد خواهد شد.

وی به عدم برگزاری جشن های نیمه شعبان در استان نیز اشاره کرد و بیان کرد: در استان امسال جشن های نیمه شعبان برگزار نمی شود و فرمانداران بخصوص در شهرستانهای بیجار و قروه با هیات های مذهبی در این رابطه صحبت کنند تا هزینه آن جشن ها به بخش سلامت و درمان استان در راستای مبارزه با بیماری کرونا اختصاص پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با قدردانی از عملکرد گروه ها، احزاب سیاسی و هنرمندان و چهره های شاخص در همراهی برای قطع زنجیره ویروس کرونا, گفت: در استان بیش از ۵۴۰ انجمن و تشکل مردمی داریم که باید از ظرفیت آنان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده شود.

خوش اقبال اظهار داشت: در سنندج و روز سیزده به در خروجی ها به سمت کامیاران، گردنه صلوات آباد، پارک کودک و پارک آبیدر بسته خواهند بود.

نظر شما