شناسهٔ خبر: 39108974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد:

روزانه 30 هزار ماسک در کارگاه‌های خانگی اوقاف یزد تولید می‌شود

یزد ـ رئیس اداره اوقاف شهرستان یزد با اشاره به اینکه اوقاف یزد پابه‌پای سفیدپوشان سنگر سلامت در تلاش برای مبارزه با کروناست، گفت: روزانه 30 هزار ماسک در کارگاه‌های خانگی اوقاف تولید می شود.

صاحب‌خبر -

محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در یزد تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در کارگاه‌های تجمعی و خانگی اوقاف، تولید و بین گروه‌های هدف توزیع شده است.

وی بیان کرد: در این کارگاه‌ها به طور متوسط روزانه ۳۰ هزار ماسک و ۵۰۰ لباس کادر درمانی بیمارستان‌ها به همت ۳۰۰ خیاط آموزش دیده تولید می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه ماسک‌های تولیدی پیش از توزیع، مراحل استرلیزه و ضدعفونی شدن را طی می‌کنند، اظهار داشت: این ماسک‌ها در فواصل زمانی مختلف و به طور رایگان بین واحدهای صنفی ضروری به ویژه نانوایی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، نیروی‌های انتظامی، کارکنان اداره پست و شهرداری‌ها، آتش نشانان و … توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه ماسک‌های تولیدی در دو داروخانه بیمارستان موقوفه گودرز و شهید چمران یزد نیز توزیع می‌شود، افزود: تاکنون بیش از ۵ هزار ماسک به طور رایگان بین اقشار نیازمند شهرستان یزد توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اوقاف یزد تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در کنار مجموعه درمانی و شهروندان است.

نظر شما