شناسهٔ خبر: 39108811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

سالاری اعلام کرد:

بررسی پیامدهای کرونا بر تحقق ماموریت‌ها و منابع درآمدی مدیریت شهری در جلسه شورای شهر

محمد سالاری از بررسی پیامدهای کرونا بر تحقق ماموریت‌ها و منابع درآمدی مدیریت شهری در جلسه امروز شورای شهر تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در خصوص جزییات جلسه امروز شورای شهر تهران که بصورت مجازی و به منظور بررسی فعالیت مدیریت شهری در خصوص کرونا برگزار شد، گفت: در این جلسه عملکرد مدیریت شهری تهران در خصوص مبارزه با کرونا و عمل به مصوبات شورا در این حوزه، مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و از تلاش همه جانبه مدیریت شهری تقدیر شد.

وی ادامه داد: پیامدهای کرونا در منابع درآمدی و میزان تحقق بودجه سال ۹۹ و الزام شهرداری به ارائه پیشنهاداتی جهت عبور از بحران پیش آمده از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سالاری پیشنهاد حضور شورای شهر تهران به عنوان نماد شوراهای شهر کشور در ستاد ملی کرونا، تشکیل کمیته ای در شورای شهر برای پیگیری ماموریت های مدیریت شهری در فضای کرونایی و تهیه بیانیه و ارسال نامه ای به کشورهای جهان جهت همکاری در لغو تحریم ها علیه ایران را از دیگر پیشنهادات ارائه شده در این جلسه عنوان کرد.

سالاری افزود: پیگیری موضوع تعطیلی حمل و نقل ریلی به منظور کاهش احتمال ابتلا شهروندان به کرونا نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی اعضای شورای شهر در جلسه امروز بود.

برچسب‌ها:

نظر شما