شناسهٔ خبر: 39108805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خبر 20 دوشنبه 11 فروردین

ارتباط تصویری رئیس جمهوری با چهار استان و اطلاع از وضع شیوع کرونا و مبارزه با آن؛ قدردانی مسئولان عالی قوه قضائیه از فعالان بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا و شناسای بیش از 3 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور از عناوین این بخش خبری بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 سخنگوی دولت گفت: وضعیت سلامت جامعه رو دقیق رصد می‌کنیم و هرجا نیاز باشه تصمیم سختگیرانه تری رو می‌گیریم.

معاون اول رئیس جمهور هم پس از بازدید از بخش‌های مختلف انستیتو پاستور ایران، گفت: حفظ سلامت مردم در اولویته و اگه لازم باشه برای کنترل کرونا تصمیمات سخت‌گیرانه‌تری گرفته میشه.
 
رئیس جمهور در ارتباط تصویری از آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، اردبیل و زنجان مطلع شد ... آقای روحانی در گفتگو با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان‌ها بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.
 
قدردانی مسئولان عالی قوه قضائیه از فعالان بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا ... رئیس دستگاه قضا در نشست مسئولان عالی قضائی به همه بخش‌های زیرمجموعه این دستگاه دستور داد از هیچ گونه حمایت و مساعدت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کوتاهی نکنن ... وزیر بهداشت هم که میهمان ویژه این نشست بود با موفق ارزیابی کردن طرح بسیج ملی غربالگری گزارشی از این طرح و افراد غربالگری شده داد و گفت: به هیچ وجه کمبودی در مقابله با کرونا و رسیدگی به بیماران کرونایی نداریم.

توجیه با دلایل واهی برای مسافرت برخی از افرادی که ممنوعیت سفر و خطر شیوع ویروس کرونا رو جدی نگرفتن ... به نظر شما این دلایل می تونه توجیه این سفرها باشه . (گزارش)
 
خونه نشینی این روزها ، شهرها رو حسابی خلوت کرده ... البته دل تنگی های زیادی رو هم باعث
شده ... (گزارش) 
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی سه هزارو ۱۸۶ موردء جدید، شمار مبتلایان در کشور، امروز به ۴۱ هزارو ۴۹۵ نفر رسید ... آقای جهانپور اضافه کرد: از این تعداد مبتلا، سیزده هزارو ۹۱۱ نفر بهبود یافته اند، اما متاسفانه دوهزار و ۷۵۷ نفر جان باخته ن.

رونمایی و آغاز تولید انبوه نسل دوم کیت بومیء تشخیص کرونا ... این کیتِ تشخیصیِ کاملا بومی، به همت متخصصانء وزارت دفاع* طراحی و تولید شده که تشخیص در کمترین زمان و دقتء بسیار بالا، از ویژگی هاشه.

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به بیش از ۷۴۰ هزار نفر رسیده ... از این تعداد خوشبختانه ۱۵۷ هزار نفر ویروس رو شکست دادن و متاسفانه ۳۵ هزار نفر، مغلوب این بیماری شدن ... آمار نشون می‌ده دوسوم قربانیانء کرونا، در قاره اروپا هستن ... در ایتالیا شمار جانباختگان به حدود یازده هزار نفر و شمار مبتلایان به صد هزار نفر رسیده ... در آمریکا شمار مبتلایان با ۱۸ هزار مورد افزایش، به ۱۴۲ هزار نفر و شمار جانباختگان به حدود ۲۵۰۰ نفر رسیده ... رئیس جمهور آمریکا معتقده با مرگء کمتر از ۱۰۰ هزار نفر، می‌شه نمرهء خوبی به عملکرد دولتش داد.
 
آذین بندی صفحات کرونایی فضای مجازی، به مجاهدت مدافعان سلامت، و حضور گروه های جهادی در میدان کرونا ...(گزارش) 
 
ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی ها و جلوگیری از ورود متخلفان به شهرها . 
 
هشدار سازمان هواشناسی درباره بارش‌های بهاری در نیمه شرقی و جنوب کشور ... سازمان هواشناسی اعلام کرد بارش های پراکنده در مناطق مختلف، ادامه داره، اما در استان های خراسان‌ رضوی، شمالی و جنوبی، سیستان وبلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان، شدیدتره ... بارش ها در استان های شرقی، امروز هم با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها همراه شد.
 
تمدید مهلت تسلیم اظهارنامهء مالیات بر ارزش افزوده ... معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: مودیان تا پایان فروردین فرصت دارن اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان را ارائه کنند.
 
سقوط بی‌سابقه قیمت جهانی نفت ... نفت به پایین‌ترین قیمتش در ۱۷ سال گذشته رسیده ... در معاملات امروز، بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا با حدود پنج ونیم درصد کاهش به 20 دلار رسید و بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال هم با شش ونیم درصد کاهش به 23 دلار رسید که پایین ترین قیمت در 17 سال گذشته است ... شیوع جهانی کرونا و جنگء قیمت بین عربستان و روسیه*، علت اصلی سقوط قیمت جهانی نفت اعلام شده .
 
رسیدگی به پرونده قتل موبایل فروش اسلامشهری خارج از نوبت ... دادستان اسلامشهر گفته: ۳ متهم در قتل مرحوم معصومی، جوان موبایل فروش اسلامشهری بازداشت شدن .
 
<div id="video-display-embed-code_278016" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/770935/278016?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما