شناسهٔ خبر: 39108597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نقاهتگاه‌ شفا در اهواز آماده پذیرش رها شدگان از چنگال کرونا

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: نقاهتگاه شفا به همت بسیج جامعه پزشکی در اهواز راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در حاشیه افتتاح نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی شفا در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیمارانی که پس از بهبودی از بیماری کرونا باید نقاهت خود را بگذرانند و به استراحت نیازمند هستند، ٣ نقطه پیش بینی شده که با همت جامعه پزشکی صورت پذیرفته است.

او افزود: در شهرستان‌های استان خوزستان ٩۰۰ تخت در محل‌های نقاهتگاهی وجود دارد که با همت بسیج جامعه پزشکی و همچنین نواحی بسیج شهرستان‌ها این امر انجام گرفته است.

سردار شاهوار پور بیان کرد: مهم‌ترین بحث در حوزه ویروس کرونا، اقدامات برای پیشگیری ازاین بیماری است، که همه تلاش خود را در این امر انجام می‌دهیم و بیش از ۱٢ هزار تن از بسیجیان ما در حال خدمات رسانی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: در امر ضدعفونی کنترل ورودی‌ها در حال فعالیت هستیم و در خصوص کمک به غربالگری بیش از یک هزار و ٣۰۰ تن در مراکز بهداشتی شهرستان‌ها مامور شده اند و در اهواز نیز ۳۰۰ تن در مراکز بهداشتی مامور شده اند؛ و علاوه بر این‌ها ۱۶ درمانگاه که در سطح شهرستان اهواز وجود دارد برای غربالگری در نظر گرفته شده است.

سردار حسن شاهوارپور تصریح کرد: بیمارستان شهید بقایی و بیمارستان صحرایی آماده خدمات دهی است. گروه‌های جهادی بر اساس جدول برنامه، مشغول ضد عفونی هستند تا بتوانیم این ویروس را در جامعه از بین ببریم.

این مقام مسئول اذعان داشت: هر روز جلسات تشکیل می‌شود و تدابیر ابلاغ می‌شوند. اقداماتی مااند اطلاع رسانی و انعکاس اخبار در جهت اقدامات مثبت و روحیه دهی به جامعه که انجام می‌شود نتیجه را به سمت وضعیت پایدار می‌رود تا ما به شیب نزولی برسیم هر چند وسط کار هستیم

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به ۱٣ بدر و مهم بودن این هفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از مردم خواست تا در خانه بمانند و کار را برای کادر درمانی دشوار نسازند.

انتهای پیام/گ

نظر شما