شناسهٔ خبر: 39108385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ماسک رایگان برای جمعیت ۱۸ هزار نفری سرعین/ مرحله دوم ضدعفونی معابر به‌زودی آغاز می‌شود

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سرعین گفت: با مشارکت خیرین، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، ماسک رایگان بهداشتی برای جمعیت ۱۸ هزار نفری سرعین توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضوان راحلی عصر امروز در نشست با فرماندهان حوزه‌ها و مسؤولین سازندگی ناحیه سرعین اظهار کرد: توزیع ماسک رایگان بهداشتی برای کل جمعیت ۱۸ هزار نفری سرعین در ۲ شهر و ۲۶ روستای شهرستان، با مشارکت خیرین، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی انجام شده است.

‌وی افزود: ۲ کارگاه تولیدی بسیج سازندگی در شهرستان سرعین، ماسک بهداشتی مورد نیاز مردم را تولید کرده و این ماسک‌ها در سطح داروخانه‌ها و مراکز توزیع اقلام بهداشتی شهرستان برای مردم توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سرعین با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی تمام معابر و اماکن عمومی شهرستان، تصریح کرد: مرحله اول عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد در مناطق شهری و روستایی با حضور یگان جنگ نوین تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع)، گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مشارکت شهرداری، بهداشت و درمان و دهیاری‌ها انجام گرفت.

راحلی ادامه داد: مرحله اول این عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر به اتمام رسیده است و مرحله دوم نیز به‌زودی شروع می‌شود.

وی گفت: در آستانه سال جدید با مشارکت خیرین و مردم نوعدوست شهرستان سرعین، توزیع ۳۱۶ بسته غذایی و هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان انجام گرفت.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سرعین بیان کرد: این بسته‌های غذایی به همت بسیج سازندگی بسته‌بندی شده و توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج میان نیازمندان شناسایی شده، توزیع شد.

راحلی گفت: خیرین شهرستان برای خرید اقلام و مواد غذایی برای توزیع در بین نیازمندان ۱۰۰ میلیون تومان به بسیج سازندگی سپاه سرعین کمک کردند که شایسته تقدیر و قدرانی است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۲

نظر شما