شناسهٔ خبر: 39108177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد:

ممنوعیت تردد خودروها در خراسان رضوی از درب منزل در ۱۳ فروردین

مشهد - رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: پلیس راهور خراسان رضوی در روز ۱۳ فروردین تمهیدات ویژه‌ای در نظر دارد و تردد خودروها در سراسر استان برای شهروندان از مقابل درب منازل ممنوع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی در خصوص تمهیدات ویژه پلیس خراسان رضوی در روز ۱۳ فروردین اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۵ بامداد الی ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در اجرای این طرح که در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیت‌های جدی اجرا می‌شود، تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در محدوده‌های غیر مسکونی، بلوار نماز، بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی می‌شود محدودیت کامل تردد اعمال خواهد شد.

سرهنگ دهنوی ضمن درخواست از شهروندان فهیم و قانون‌مدار برای همکاری با پلیس گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامتی مردم عزیز است.

وی تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی‌توجه باشند ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: خودروهای حامل موادغذایی، مواد بهداشتی، اقلام درمانی، سوخت‌رسان و خودروهای کالاهای مورد نیاز مردم از این طرح مستثنی هستند.

نظر شما