شناسهٔ خبر: 39108164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گردش روز طبیعت مردم در لالی ممنوع شد

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لالی گفت: هر گونه خروج مردم و مسافران برای تفریح و گردش در روز طبیعت (سیزده به در) ممنوع است و خودروی افرادی که به قوانین توجه نکنند علاوه بر جریمه توقیف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گودرز ترکی زاده فرماندار لالی و رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لالی گفت: هر گونه خروج مردم و مسافران برای تفریح و گردش در روز طبیعت (سیزده به در) ممنوع است و خودروی افرادی که به قوانین توجه نکنند علاوه بر جریمه توقیف می شود.

او افزود: با توجه به خطرات فراوانی که تجمعات و گردش های سیزده به در می تواند برای گسترش این بیماری در لالی داشته باشد محدودیت تردد از درب خانه ها اعمال خواهد شد و شهروندان نه تنها از حضور در مناطق گردشگری بلکه گردش های محله ای هم ممنوع هستند.

ترکی زاده تصریح کرد: کلیه ورودی های مناطق گردشگری از جمله چم سور، تراز ، پل قدیم ، آقا سلیمان و سایر مکان های دیدنی به واسطه ریختن گل و موانع طبیعی مسدود است و عملا امکان حضور گردشگر در آن ها وجود ندارد، لذا شهروندان با آگاهی از این وضعیت و اطلاع رسانی به سایر افراد از خروج از منازل خود در روز طبیعت پرهیز کنند.

فرماندار لالی بیان داشت: در هر منطقه ای پلیس ها و همیاران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس حضور پیدا خواهند کرد و شماره پلاک کلیه وسایل نقلیه ای که به جهت گردش در طبیعت قوانین را نادیده می گیرند ثبت شده تا مورد جریمه و توقیف قرار گیرند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لالی گفت: از کلیه شهروندان لالی انتظار داریم در این زمینه با همکاری کامل با مسئولان و عدم خروج از منازل از رفتارهای پرخطر پرهیز کرده و با قطع زنجیره انتقال زمینه شکست این ویروس را فراهم کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما