شناسهٔ خبر: 39108130 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سایت‌هایی برای دوران کرونایی به انتخاب نویسندگان تحریریه عصر ایران/ مرثا والا

سایت‌گردی به قول معروف هم فال است هم تماشا، می‌توان ساعات زیادی را با آن سپری کرد و سطح اطلاعات و دانش خود را هم بالا برد.

صاحب‌خبر -

عصر ایران - در این روزهای عید کرونایی وقت و زمان بیشتری داریم تا از آن استفاده کنیم، در کنار کتاب خواندن، فیلم و سریال دیدن، بازی‌های رایانه‌ای و ... می‌توان سایت گردی هم کرد.

سایت‌گردی به قول معروف هم فال است هم تماشا، می‌توان ساعات زیادی را با آن سپری کرد و سطح اطلاعات و دانش خود را هم بالا برد. به همین سبب تعدادی سایت با محوریت‌های مختلف معرفی کرده‌ایم. امید که استفاده از آنها مفید واقع شود. سایت‌های زیر را مرثا والا معرفی کرده است:

 

1 - سایت سه‌کنج

با سه کنج بچینید، انتخاب کنید، بخرید.

کافی است وارد سایت شوید و برای دیدن هزاران ایده از  فضای مورد نیاز خانه، شرکت یا ویلای تابستانی‌تان به بخش گالری بروید. در قدم بعدی به فروشگاه بروید. احتمالا جالب‌ترین بخش سایت. در این قسمت می‌توانید از میان مبل، سرویس خواب، کاغذ دیواری، پرده، سرامیک، کفپوش و هر اسباب خانگی و دفتری دیگری محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ناخودآگاه با انتخاب‌های فراوان در رنگ، مدل و ترکیب آنها با یکدیگر مواجه خواهید شد و در صورت تمایل می‌توانید نیاز خود را همان جا به صورت آنلاین سفارش دهید.

قیمت، کاربرد، شرکت تولید کننده و ابعاد هر محصول در این بخش برایتان به نمایش درمی‌آید. در واقع نیازی نیست برای خرید مبل به سایت تک‌تک فروشگاهای مبل و  محصولات دیگر را سرچ کرده و وقت زیادی را در فضای مجازی صرف کنید. اینجا همه چیز با هم است.

اگر تا اینجا به طراحی دلخواه نرسیدید، سایت به شما مشاوره رایگان می‌دهند.

با سه کنج طراح خوبی می‌شوید.

 سه‌کنجی‌ها در سایت و اینستاگرام خود مطالب به روزی در مورد دکوراسیون داخلی دارند. در این دو بخش حتی می‌توانید راهنمای خرید مبل و انتخاب پارچه رومبلی یا طراحی خانه کوچک خود را ببینید.

آنها یک اپلیکیشن قابل دانلود از سایت و دیگر مارکت های آنلاین معتبر دارند که شبیه بازی‌های موبایلی طراحی داخلی است با این تفاوت که شما می‌توانید در اپلیکشین خانه خود را با وسایل واقعی موجود در بازار طراحی کنید. یک بازی واقعی.

www.sekonj.design

 

2 - سایت ایزی‌پز

 ارسال مواد غذایی با ما آشپزی از شما.

 اگر در روزهای قرنطینه هوس خوردن غذایی را کردید که احیانا مواد اولیه آن در دسترس نبود به  "ایزی پز" سری بزنید.  یک استارت‌آپ که حفظ لذت آشپزی برایش اولیت است. ایزی‌پزها به شما غذا نمی‌دهند و در عوض مواد غذایی تازه و خام از مورد نظرتان را  برایتان ارسال می‌کنند. ایزی‌پز همه مواد مورد نیاز برای طبخ یک غذای خاص را به همراه یک دستور پخت امتحان شده، برای شما آورده تا خودتان بپذید و بخورید.

خودشان می‌گویند هر چیزی را که برای یک آشپزی ساده و سالم نیاز دارید در اسرع وقت برایتان می‌فرستیم.

www.easypaz.co

معرفی سایت

 

3 - سایت روستاگل

"درخت هدیه کنید"، شعار سایتی به نام "روستاگل" که به شیوه‌ای جالب به نام عزیزانتان درخت می‌کارد.

کافیست به بخش کاشتن رفته و از میان بیدمجنون، توت و افرا یا سرو و اقاقیا درختتان را انتخاب کنید.

مانند هر فروشگاه آنلاین دیگر "درخت" مورد علاقه‌تان به سبد خرید اضافه می‌کنید و مراحل پرداخت آن را تکمیل. به همین آسانی.

پس از آن اعضای استارت‌آپ روستاگل، درخت را در مناطقی مشخص از تهران، لواسان و یا شیراز برایتان می‌کارند.

تصویری از سند یک درخت کاشته شده توسط سایت "روستاگل"/ نام فردی که درخت را خریداری کرده یا هدیه به نامش خریداری شده روی قطعه‌ای چوبی حک شده و به درخت آویزان است/ عکس: وبسایت روستاگل

سایت روستا گل

تمام این مراحل کمتر از یک هفته طول می‌کشد. پلاکی به نام مخاطب هدیه به درخت می‌آویزند و سندش را تنظیم می‌کنند. از سند و مکانِ کاشت تصویر گرفته و برایتان می‌فرستند تا هر زمان که دوست داشتید به سراغش بروید و شاهد رشدش باشید.

روستاگلی‌ها درختتان را هرس می‌کنند، کود می‌دهند، علف‌های هرز دورش را می‌کنند و برایتان گزارش تصویری می‌فرستند. نگران نباشید هم باعبان  حرفه‌ای دارند و هم مهندس کشاورزی.

با این حال در آخرین روزهای اسفند، جز بید مجنون موجودی دیگری ندارند و می‌گویند از 15 فروردین با انرژی در کنار مردم‌اند. از بهمن سال گذشته تا کنون بیش از 2000 نهال کاشته‌اند.

پیج اینستاگرامشان نیز با همین نام فعال است و اطلاعات زیادی از گل و گیاه به مخاطب می‌دهد.

"roostagol.ir"

________________________________________

بیشتر بخوانید... 

15 سایت مفید برای سایت‌گردی این روزهای کرونایی

معرفی 5 بازی آنلاین، برای دوران کرونایی

در این روزهایی که خانه هستیم یه سر بزنیم به کاخ سفید، ورسای، هاوایی و... !

نظر شما