شناسهٔ خبر: 39108008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خبر داد؛

پیش بینی احداث 900 تخت نقاهتگاهی در خوزستان

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به احداث نقاهتگاه یکصد تختخوابی در اهواز، گفت: پیش بینی شده که در کل استان نقاهتگاه‌هایی با ظرفیت 900 تخت احداث شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث نقاهتگاه صد تختخوابی اظهار داشت: پیش بینی شده که در کل استان نقاهتگاه‌هایی با ظرفیت 900 تخت احداث شوند.

وی افزود: این کار با همت بسیج جامعه پزشکی و نواحی بسیج شهرستانی در حال انجام است و استاندار خوزستان در جلسات مختلف این اقدمات را برای پیشگیری و بهبودی به آن تأکید می‌کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه 12 هزار بسیجی برای کنترل ورودی‌های استان، ضدعفونی معابر و مقابله با کرونا ویروس در خوزستان فعال هستند، گفت: در امر کمک به غربالگری 300 نفر به مراکز پزشکی اهواز اعزام کردیم و 16 کلینیک درمانی سپاه در کل استان به کمک مراکز بهداشتی و درمانی آمده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی براساس برنامه در حال ضدعفونی معابر هستند، عنوان کرد: این اقدامات با کمک مردم و یاری خداوند می‌تواند موثر باشد و امیدواریم مسئله کرونا ویروس به زودی به پایان برسد.

سردار شاهوارپور با اشاره به محوری بودن نقش مردم در مقابله ویروس کرونا بیان کرد: مردم برای روز طبیعت از منازل خود خارج نشوند چرا که اجتماعات مردمی سبب تشدید ویروس کرونا می‌شود و از شهروندان تقاضا داریم که به این توصیه‌ها توجه کنند.

وی اظهار داشت: این رعایت‌ها می‌تواند به کمک کادر درمانی بیاید چرا که خستگی آنها سبب افزایش زحمات آنها می‌شود و در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا تضعیف می‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما