شناسهٔ خبر: 39107463 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی یک خودروی جدید از جیلی/ میپِل ۳۰ اکس چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر

استفاده از الگوی "C" شکل در بامپر (سپر) و عناصر کرومی در جزئیات بدنه از جمله ویژگی‌های این محصول است که جلب نظر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جیلی یک برند چینی کاملا شناخته شده در بازار جهانی خودرو است که سابقه حضور در ایران را نیز دارد. هلدینگ جیلی ساخت خودرو را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرده و طی همکاری و سرمایه گذاری‌های سنگین با بزرگانی مانند ولوو هم اکنون علاوه بر برند جیلی؛ محصول باکیفیتی با نام لینک اند کو را نیز در کارنامه خود دارد که حاصل تمرکز جیلی بر نوآوری‌های روز صنعت خودرو بوده است.

به تازگی خبر حمایت جیلی از یک برند جوان با نام میپِل (Maple) منتشر شده که سابقه فعالیت آن به سال ۲۰۱۱ باز می‌گردد و براساس اطلاعات موجود؛ قرار است در زمینه ارائه محصولات مبتنی بر فناور‌های نوین با رویکرد قیمت رقابتی فعالیت کند. جیلی با این سرمایه گذاری به دنبال افزایش سهم و حضور خود در بازار خودرو‌های فناورانه اقتصادی است.

میپِل از اوریل سال جاری میلادی خودروی ۳۰ اکس را وارد فاز تولید اقتصادی خواهد کرد. یک کراس اوور جمع و جور که شباهت کامل به جیلی ویژن اکس ۳ دارد و تنها در بخش گریل (جلوپنجره) شاهد قرارگیری لوگوی اختصاصی میپل هستیم.

میپل 30 اکس

استفاده از الگوی "C" شکل در بامپر (سپر) و عناصر کرومی در جزئیات بدنه از جمله ویژگی‌های این محصول است که جلب نظر می‌کند.

از منظر ابعاد؛ این محصول ۴۰۰۵ میلیمتر در طول، ۱۷۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۷۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۴۸۰ میلیمتر است.

هنوز در رابطه با جزئیات قوای محرکه این خودرو اطلاعات دقیقی ارائه نشده، اما قطعا یک الکتریکی کامل با برد ۳۰۶ کیلومتر خواهد بود. برخی منابع غیر رسمی به استفاده از موتور الکتریکی ۷۰ کیلوواتی برای ۳۰ اکس اشاره کرده اند.

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

 

نظر شما