شناسهٔ خبر: 39105474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین:

رسانه‌های استان قزوین در پیشگیری از شیوع کرونا موفق عمل کردند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین گفت: رسانه های گروهی استان با مشارکت فعال در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موفق عمل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از قزوین، سید حسین بی نیاز اظهار داشت: اصحاب رسانه در استان قزوین از همان روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا در صحنه بودند بویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌ها به وظیفه خود بخوبی عمل کردند تا مردم را از پیامدهای این ویروس آگاه کرده و هشدارهای لازم را بدهند.

 

وی بیان کرد: این اطلاع رسانی و هشدارهای پزشکان و کارشناسان بهداشت موجب شد تا بخش زیادی از شهروندان با مسئولان همراهی کنند و در منزل بمانند تا اقدامات انجام شده هدر نرود و به نتیجه برسد.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین یادآور شد: در خصوص ویروس کرونا ۳۷۱۵ لینک خبری داشتیم و ۲۱۶۰ عکس و ویدئو در سایت‌های خبری و فضای مجازی منتشر شد که آگاهی بخش بود و در این زمینه در ردیف استان‌های برتر بودیم.

 

بی نیاز بیان کرد: هفته‌ای دو بار جلساتی به صورت ویدئو کنفرانس توسط مسئولان ستاد کرونا در قزوین برگزار می‌شود و تاکنون ۴ نشست ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، وزیر کشور و مسئولان کشوری برقرار شده و تصمیمات لازم از طریق فضای مجازی منعکس شده است.

 

وی گفت: از تلاش همه رسانه‌ها در انتشار اخبار مرتبط با ویروس کرونا تشکر می‌کنیم و انتظار داریم این احساس مسئولیت همچنان موجب تداوم همکاری‌ها در آگاهی بخشی به شهروندان باشد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما