شناسهٔ خبر: 39104556 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

توضیحات کمند امیرسلیمانی درباره بدجنس‌بازیِ عروسِ «پدرسالار» پس از ۲۶ سال

شبکه آی‌فیلم، از اواخر اسفند ۹۸، پخش سریال قدیمی «پدرسالار» را آغاز کرد؛ سریالی که اولین بار سال ۷۲ روی آنتن رفت و بعد از گذشت حدود ۲۶ سال، این روزها بازپخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمند امیرسلیمانی که در «پدر سالار»، یکی از نقش‌های اصلی سریال (عروس خانواده) را بازی می‌کند، در زمانی که این مجموعه برای نخستین بار پخش شد، تا مدت‌ها از سوی بینندگانی که نمی‌توانستند بین شخصیت واقعی یک بازیگر و نقشی که بازی می‌کند، تفکیک قائل شوند، به باد انتقاد گرفته می‌شد و جالب اینجاست که پس از ۲۶ سال با پخش این سریال همچنان از سوی بیننده امروزی هم سرزنش می‌شود!

کمند امیرسلیمانی که امروز (دوشنبه ۱۱ فروردین) در رادیو نوروز حاضر شده بود، تاکید کرد این روزها با بازپخش این سریال، هر شب «پدرسالار» را تماشا می‌کند.

او در این‌باره گفت: «داستان «پدرسالار»، داستان روز جامعه ماست؛ این قصه همچنان در خیلی از خانواده‌ها وجود دارد ولی برایم خیلی جالب است که بعضی از مردم جامعه ما هنوز سخت قضاوت می‌کنند و گوش نمی‌دهند. با وجودی که این سریال برای دو دهه‌ قبل است، اما باز هم من کامنت‌هایی از طرف مردم می‌گیرم، مبنی بر اینکه چرا اینقدر بدجنس بازی درمی‌یاری؟ چرا همه را به هم می‌ریزی؟ چقدر اذیت می‌کنی؟ تصورم این بود که بعد از دودهه دیدگاه مردم عوض شده باشد، بازتر به مسایل نگاه کنند اما این قضاوت همچنان در بین مردم ما وجود دارد. در فرهنگ ما احترام به بزرگترها از واجبات است. اگر از این منظر به قضیه نگاه کنیم، همه طوری وسوسه می‌شوید که باید در خانه پدرسالار زندگی کرد، هر چند که خیلی از جوان‌ها دوست دارند، حداقل زندگی مستقلی را داشته باشند.»

۵۷۵۷

نظر شما