شناسهٔ خبر: 39103294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسامی داروخانه های توزیع کننده ماسک در گیلان اعلام شد

رشت _ ایرنا- معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان داروخانه های توزیع کننده ماسک در این استان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، داروخانه های سلطانی، توسلی، قاسمی، شبانه روزی گلسار، حسینی، اسدی، امام سجاد، مرحم، یوسفی، سرودی، کارون، آتیه، رحیمی، روحی، محمدزاده، آراسته، موسوی آزاد، اکسیر، آریافر، اکبرزاده، ناصری، آذری، جوادی، حقیقت شعار، سجودی، شریفی، شهیدی، کاشفی، آذرگشب، سینا، عباسپور، هلال احمر، امیدوار، مهدی زاده، حریری، دریا باری، حسین زاده، اسماعیل زاده و میرمنصوری در رشت توزیع کننده ماسک است.

بنا به این گزارش توزیع ماسک در لاهیجان هم در داروخانه های اخوت، حدادی، قاسمی جم، شفا، لطیفی، عیوضی و جعفرپناه، لنگرود مهدی نیا، مسیحا، موسوی، دهقان، شعبانی، تدریسی، باباپور و سیاوشی، در رودسر داروخانه های شجاع پور، نجفی، رضایی، پناهی، بزرگ ابراهیمی، برزین و سلامت انجام می شود.

در خشکبیجار نیز داروخانه های سعادت و شادور، لشت نشا استوار عقیده، ایمانی و فرح بخش، خمام داروخانه های ارجمندی و طبایی، سنگر داروخانه های شهری، رازی و واحدی، کوچصفهان رازی و بوعلی سینا و لولمان داروخانه یوسفی توزیع کننده ماسک هستند.

 داروخانه های مقصودی در رحیم آباد، امریه در لوندویل، شیرزایی در رودبار، انصاری و فرزانه در منجیل، طالب نیا در لوشان، ملکی، منشازاده و سدادی در رستم آباد، نجاتی افخم، فلاح، اسلامی، پورفرهادی و جالینوس در تالش، انصاری در چوبر، ضیایی در اسالم، امینی، زاوش، دنیایی و هوشیار در رضوانشهر، داروخانه های یوسفیان، عشقی و جباری در ماسال و کاظمی و نیالاشی در شاندرمن نیز نسبت به توزیع ماسک اقدام می کنند.

نظر شما