شناسهٔ خبر: 39102543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی مازندران:

۵۰۰۰ بسته بهداشتی و غذایی بین خانوارهای حاشیه نشین توزیع شد

ساری - مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از پنج هزار بسته بهداشتی و غذایی بین خانوارهای آسیب پذیر و حاشیه نشین استان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهردهی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به شکل گیری ستاد استانی مقابله با کرونا در سطح شهرستان‌های استان، از کمک ۳۲ میلیاردی به مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در استان خبر داد و گفت: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی در حوزه پیشگیری و توانبخشی صورت گرفته است.

وی مبلغ کمک‌های اهدایی را به ازای مددجویان مراکز شبانه روزی ۵۰۰ هزار تومان و مددجویان موجود در منازل ۲۵۰ هزار تومان بیان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰۹ مرکز شبانه روزی به مددجویان جامعه هدف در استان خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به توزیع پنج هزار بسته بهداشتی و غذایی بین حاشیه نشینان در استان از شناسایی ۵۲۵ کودک کار و خیابانی و ارائه پکیج‌های آموزشی به آنان خبر داد.

گوهردهی با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۴۸۰ در استان گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون پاسخگوی ۵۰۰۰ مددجو و مشاوره آنان بودیم و این مشاوره‌ها در زمینه کاهش و مدیریت استرس و سوالات روانشناختی بوده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی مازندران یادآور شد: در حوزه شیرخوارگاهی، ۵۲ میلیون تومان به شیرخوارگاه‌ها کمک شده و بالغ بر دو میلیارد ریال نیز به مراکز توانبخشی کمک شده است.

وی از تولید ماسک توسط مراکز تحت پوشش بهزیستی و هزار بسته دستکش خبر داد.

نظر شما