شناسهٔ خبر: 39102057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لگه‌گیری حدود سه هزار مترمربع از راه‌های سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۹۴۹ مترمربع از مسیرهای ارتباطی این استان از ۲۵ اسفند تا کنون لکه‌گیری شده است.

صاحب‌خبر -

 ایوب کرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا برخورداری از آسفالت مناسب در مسیرهای ارتباطی را از مطالبات به حق کاربران جاده‌ای دانست و اظهار داشت: این اداره‌کل از تمام توان خود برای اجرای هر چه بهتر امور حوزه راهداری استفاده می‌کند تا شهروندان در آسایش کامل از امکانات و زیر ساخت‌های مناسب بهره‌مند باشند.
وی با بیان اینکه راهداران با روحیه جهادی به طور شبانه روز در تمامی ایام سال در جاده‌های سیستان و بلوچستان در تلاشند، گفت: ترمیم افزون‌بر ۳۸۷ متر مربع علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه‌ها، بازگشایی و پاکسازی ۳۴ محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ای و ترمیم ۴۸۲ متر گاردریل از دیگر اقدامات راهداران در این مدت بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نیروهای این اداره‌کل در این مدت اقدام به شستشو و پاکسازی چهار هزار و ۲۲۸ مورد از علائم و حفاظ‌های جاده‌ای، جمع‌آوری و پاکسازی ۳۲۵ لاشه حیوانات از سطح محورها و ۶۵ مورد آبرسانی به نمازخانه‌های بین راهی کرده‌اند.
وی با تاکید بر پرهیز مردم از انجام سفرهای غیرضروری گفت: ضمن اینکه به مردم تاکید می‌کنیم در شرایط کنونی که کشور با بحران کرونا مواجه است از سفر خودداری و در خانه بمانند با توجه به شرایط جوی استان و لغزندگی محورها و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها نیز توصیه می‌شود در محورهای مواصلاتی به هیچ وجه تردد نکنند.
کردی با اشاره به حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار گفت: عنایت به موقعیت جغرافیایی ویژه و وجود زیرساخت‌های مناسب در بندر چابهار، عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از جمله گندم در این بندر با قوت در جریان است.

نظر شما