شناسهٔ خبر: 39101688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

موسوی: سعادتمند با تجربیاتی که دارد آرامش را به استقلال بازمی‌گرداند

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: می‌دانم که سعادتمند مدیر با تجربه‌ای است و امیدوارم بتواند مشکلات استقلال را حل کرده یا به حداقل برساند.

صاحب‌خبر -

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: من از سعادتمند شناخت زیادی ندارم، ولی از او چیز‌های خوبی شنیده‌ام. می‌دانم که مدیر باتجربه‌ای است به همین خاطر امیدوارم او بتواند مشکلات استقلال را حل کرده یا به حداقل برساند و آرامش را به این تیم و باشگاه بازگرداند.

وی ادامه داد: به نظرم اولین کاری که مدیرعامل جدید باشگاه باید انجام بدهد، پرداخت بدهی خارجی‌ها است. در روز‌های گذشته خواندم که سعادتمند اقداماتی برای پرداخت طلب شفر کرده و از او وقت هم گرفته است. امیدوارم با حل مشکل خارجی‌ها، آرامش به استقلال بازگردد چراکه اگر وسط مسابقات باشیم و هر لحظه اخبار شکایات یا احتمال کسر امتیاز منتشر شود، شیرازه تیم از هم می‌پاشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مدیرعامل باید بتواند پول دربیاورد نه اینکه منتظر کمک از سوی وزارت ورزش یا سایر نهادها باشد. در این سال‌ها مدیران زیادی به استقلال آمدند، اما بسیاری از آنها فقط منتظر کمک می‌ماندند و هیچ تلاشی نمی‌کردند. امیدوارم سعادتمند بتواند در پست جدیدش موفق باشد و آرامش را به استقلال بازگرداند.

انتهای پیام/

نظر شما