شناسهٔ خبر: 39101434 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در ژاپن؛

کرونا کمدین مشهور را از پای درآورد

کن شیمورا کمدین دارای شهرت جهانی ژاپنی بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به نقل از ورایتی٬ «کن شیمورا» کمدین مشهور ژاپنی که دهه ها هنرپیشه ثابت تلویزیون این کشور بود دیروز در 70 سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

شیمورا چند روز پیش از ابتلا به ویروس کرونا بازی در یک فیلم بلند را آغاز کرده بود. او بیستم مارس بخاطر تب و تنگی نفس به بیمارستان توکیو مراجعه کرد و بیست و سوم مارس نتیجه ابتلای وی به بیماری کووید 19 مثبت اعلام شد.

کن شیمورا اولین هنرمند حوزه سرگرمی ژاپن با شهرت جهانی است که به خاطر کرونا جان خود را از دست می دهد. از بد حادثه این اولین فیلم بلندی بود که شیمورا چند روز قبل از ابتلا به کرونا بازی در آن را آغاز کرده بود و مرگ به او امان نداد.

او در سال 1950 به دنیا آمد. پس از مدتی فعالیت در حوزه کمدی در دهه هفتاد میلادی به گروه «دریفترز» که شهرت زیادی داشتند٬ پیوست.

او با الهام از «جری لوییس» کمدین اسطوره ای هالیوود٬ صورت فوق العاده انعطاف پذیر خود را به کار گرفت و خود را به عنوان کمدین برتر تثبیت کرد.

ژاپن تا کنون 1844 مورد ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده است. در این میان 52 نفر جان خود را از دست داده اند. 

شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در سخنرانی چند روز پیش به مردم کشورش هشدار داد که اگر موارد بهداشتی را رعایت نکنند٬ میزان شیوع ویروس کرونا می تواند تا 30 برابر میزان کنونی افزایش یابد. او در پایان گفت که مبارزه با کرونا طولانی مدت خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما