شناسهٔ خبر: 39100930 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

با وجود کرونا:

هیئت تعطیل نیست!

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج جشن های اعیاد شعبانیه را به منزل هم استانی های البرزی می آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در حاشیه ضبط جشن های ویدئویی شعبانیه، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان المعظم و میلاد با سعادت سرداران کربلا، به برگزاری جشن های خانگی ولادت ائمه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و تحت الشعاع بودن مراسمات مختلف توسط بیماری کروناویروس و از جهتی اهمیت برگزاری جشن های ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) و اعیاد دیگر، می بایست برنامه مدونی توسط مجموعه مدیریت شهری در نظر گرفته می شد. حال با همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و مشارکت صدا و سیمای البرز و هیئت رزمندگان اسلام استان جشن های شعبانیه در منازل همشهریان عزیز برپا خواهد بود 

وی افزود: این جشن ها بصورت ویدئویی با حضور ذاکرین و سخنرانان مطرح شهر کرج و کشور در محل هیئت انصارالامام(ره) ضبط شده و با شعار "هیئت تعطیل نیست" مهمان خانه های کرجی خواهد بود. بدین صورت که برنامه جشن ولادت، در شب میلاد ضبط و پس از تسریع در تدوین، در منازل مردم استان البرز از طریق شبکه استانی پخش خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: شهروندان می توانند از روز شنبه ۹ فروردین ساعت ۱۷ و به مدت سه روز در منزل بمانند و به دیدن جشن های شعبانیه ۹۹ بپردازند که در ولادت امام حسین (ع) حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی به عنوان سخنران و کربلایی میثم رعیتی به عنوان مداح، در ولادت حضرت عباس (ع) حجت الاسلام و المسلمین میلانی نژاد به عنوان سخنران و کربلایی مهدی سعیدی به عنوان مداح و در ولادت حضرت سجاد (ع)  حجت الاسلام و المسلمین ناصر مظلوم به عنوان سخنران و کربلایی محمد نداف به عنوان مداح مراسمات را برگزار می کنند.

معاون شهردار ابراز داشت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این روزها، برگزاری مسابقه عکاسی جشن های خانگی شعبانیه است که شهروندان می توانند از طریق آدرس فضای مجازی اعلام شده در پایان خبر، از شرایط آن اطلاع و آثار خود را ارسال کنند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های خدمت رسان در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی، افزایش روحیه و بهبود اوقات فراغت در خانه و نهایتا غلبه بر بیماری موجود در کشور بکار گرفته شده و بزودی با رعایت کلیه نکات مهم بهداشتی نیز، کروناویروس را شکست خواهیم داد.

لینک اطلاع از شرایط مسابقات نوروز و شعبانیه:

https://22t.ir/Mosabeghe99

نظر شما