شناسهٔ خبر: 39097256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخواست بسیج دانشجویی از دادستان خرم‌آباد؛ برخورد قانونی با صبا کمالی رسیدگی شود

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان طی نامه‌ای از دادستان مرکز استان خواستند تا به عنوان مدعی العموم به اهانت صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون به قوم لر رسیدگی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پی مطلب توهین آمیز صبا کمالی بازیگر سینما و تلوزیون نسبت به قوم بزرگ لر که در صفحه اینستاگرام این بازیگر منتشر شد، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان طی نامه‌ای از دادستان مرکز استان خواستند تا به عنوان مدعی العموم به اهانتان بازیگر سینما و تلویزیون رسیدگی کند.

متن نامه بسیج دانشجویی بدین شرح است :

جناب آقای رازانی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان

سلام علیکم همانطور که مستحضرید قوم لر به عنوان یکی از اقوام اصیل این مرز و بوم شناخته شده است که همیشه در همه عرصه‌ها از دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در فراز و نشیب‌های همه این سال‌های جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی و تاثیرگذاری فراوان داشته‌اند.

قوم لر همواره از ارادتمندان به آستان مقدس اهل بیت(علیهماالسلام)و از سربازان پابه رکاب ایران و انقلاب و رهبری بوده است.

اتفاقی که در چند روز اخیر خاطر دوست داران و ارادتمندان اهلبیت و همچنین قومیت بزرگ لر را مکدر کرده است توهین و اهانت بازیگری به نام خانم صبا کمالی است که سابقه توهین به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع)را نیز داشته است.

وی این بار هم درصفحه شخصی خود ودردو وضعیت جداگانه اقدام به بارگذاری محتوای موهن نسبت به قوم لر و ساحت مقدس رییس مذهب تشیع حضرت امام جعفرصادق(ع) نموده که موجب رنجش خاطر عموم مردم غیور گردیده است.
بنابر احوالات فوق بسیج  دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان لرستان از شما بعنوان مدعی العموم تقاضامند است نسبت به اعلام جرم علیه نامبرده و تشکیل پرونده قضایی توهین به ساحت منور و نورانی امام جعفرصادق(ع)وقوم بزرگ لر اقدامات لازم را مبذول فرمایید. همچنین جهت تنویر افکارعمومی نتیجه را به اطلاع مردم شریف استان لرستان برسانید.

شایان ذکر است؛ صبا کمالی در استوری‌های جداگانه ای با سخره گرفتن، امام صادق (ع) و قوم لر را مورد اهانت قرار داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما