شناسهٔ خبر: 39096322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران زنجان خبر داد:

اتخاذ تمهیدات لازم برای مدیریت سیلاب در زنجان

زنجان- مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای مدیریت سیلاب احتمالی در روزهای آینده اتخاذ شده است.

صاحب‌خبر -

صفی‌الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فارغ از بحث شیوع کرونا که این روزها سفرهای غیرضروری را کنسل کرده است، وضعیت جوی نیز ایجاب می‌کند که هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، افزود: توصیه ما به شهروندان این است که از حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها کنند.

وی با یادآوری اینکه تا به امروز بارندگی‌هایی که در استان زنجان به وقوع پیوسته، به گونه‌ای نبوده است که باعث رخ دادن سیلی در این منطقه شود، تصریح کرد: آمارها از وضعیت بارش‌ها در استان، حاکی از آن است که از ابتدای امسال شاهد بارش‌های خوبی تا به امروز بوده‌ایم.

کرامتی با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای مدیریت در خصوص بروز احتمالی سیل در استان اتخاذ شده است، ادامه داد: با وجود اینکه تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است اما انتظار و در خواست ما از هم‌استانی‌ها این است که این روزها به هیچ وجه در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها حضور نیافته و در خانه بمانند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با یادآوری اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون وضعیت جوی و دما هوای استان به گونه‌ای بوده که سرمای آنچنانی و زیر ۵ درجه نداشته و محصولات کشاورزی از این حیث دچار خسارت نشده است، اظهار کرد: انتظار می‌رود در ادامه شاهد بارش‌های قابل توجهی در استان باشیم.

نظر شما