شناسهٔ خبر: 39096319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست فرمانداری البرز:

در طرح فاصله گذاری اجتماعی از ظرفیت سایر ادارات استفاده می‌شود

سرپرست فرمانداری البرز در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی سنگینی کار نباید تنها بر دوش برخی ادارات باشد به همین منظور از ظرفیت سایر ادارات هم استفاده خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: با توجه به اینکه فشار کار در فرمانداری، صنعت معدن، شبکه بهداشت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و شورای تامین بسیار بالاست برای پیشرفت کارو اجرای درست طرح فاصله گذاری اجتماعی طی روز‌های آینده از ظرفیت سایر ادارات استفاده خواهیم کرد.

نصیری افزود: در سطح شهرستان البرز در سه نقطه طرح کنترل مسافران بصورت ۲۴ ساعته درحال اجراست، لذا برای تامین نیرو می‌بایست از پرسنل سایر ادارات در کنار نیروی انتظامی استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری البرز تصریح کرد: در این بازه زمانی باید به گونه‌ای عمل کرد که با اجرای طرح کاهش محسوسی در آمار ابتلا به بیماری مشاهده شود.

نصیری اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن مراسم روز طبیعت (سیزده به در) مردم خود باید به خطر خروج از منزل پی برده و هرگز خطر بزرگی همچون ابتلاء به ویروس کرونا را به جان نخرند.

او گفت: خطر خروج خانواده‌ها از منزل به قصد حضور در طبیعت و شرکت دراجتماعات مردمی در طبیعت انتخاب میان مرگ و زندگی است پس ضروری است مردم با دقت هر چه بیشتر مواظب سلامتی خود باشند.

انتهای پیام/ک

نظر شما