شناسهٔ خبر: 39096135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان:

اهانت بازیگر سینما و تلویزیون به امام صادق (ع) و قوم لر از سوی دادستان لرستان رسیدگی شود

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان در نامه اى خطاب به دادستان این استان خواستار رسیدگى به موضوع اهانت بازیگر سینما و تلویزیون به حضرت امام صادق (ع) و قوم لر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان لرستان با صدور نامه ای از رازانی، دادستان لرستان خواستار شدند تا به عنوان مدعی العموم به اهانت صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون رسیدگی کند چرا كه کمالی در استوری های جداگانه ای در صفحه مجازى خود، با سخره گرفتن، امام صادق (ع) و قوم لر را مورد اهانت قرار داده بود.

 

در اين نامه آمده است:
همانطور که مستحضرید قوم لر به عنوان یکی از اقوام اصیل این مرز و بوم شناخته شده است که همیشه در همه عرصه ها از دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در فراز و نشیب های همه این سال های جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی و تاثیرگذاری فراوان داشته اند.


قوم لر همواره از ارادتمندان به آستان مقدس اهل بیت(علیهم االسلام) و از سربازان پا به رکاب ایران و انقلاب و رهبری بوده است.


اتفاقی که در چند روز اخیر خاطر دوست داران و ارادتمندان اهل بیت و همچنین قومیت بزرگ لر را مکدر کرده است توهین و اهانت بازیگری به نام خانم صبا کمالی است که سابقه توهین به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) را نیز داشته است.


وی این بار هم در صفحه شخصی خود و در دو وضعیت جداگانه اقدام به بارگذاری محتوای موهن نسبت به قوم لر و ساحت مقدس رییس مذهب تشیع حضرت امام جعفرصادق(ع) نموده که موجب رنجش خاطر عموم مردم غیور گردیده است.


بنابر احوالات فوق بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان لرستان از شما بعنوان مدعی العموم تقاضامند است نسبت به اعلام جرم علیه نامبرده و تشکیل پرونده قضایی توهین به ساحت منور و نورانی امام جعفرصادق(ع) و قوم بزرگ لر اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
همچنین جهت تنویر افکارعمومی نتیجه را به اطلاع مردم شریف استان لرستان برسانید.

نظر شما