شناسهٔ خبر: 39096122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر بیرجند:

طرح بخشش اجاره‌ بهاء املاک شهرداری بیرجند هفته آینده بررسی می‌شود

بیرجند- رئیس شورای شهر بیرجند گفت: طرح بخشش و یا تخفیف اجاره بهاء املاک شهرداری بیرجند در راستای کمک به کسبه‌ای که از شیوع کرونا آسیب دیده اند، هفته آینده در شورای شهر بیرجند بررسی می شود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا و تعطیلی اصناف به طور طبیعی بسیاری از کسبه با مشکلات اقتصادی رو به رو شدند.

رئیس شورای شهر بیرجند بیان‌کرد: در زمینه حل مشکلات این کسبه اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در نقاط مختلف کشور ما صورت گرفت که نشان از همدلی و نوع دوستی مردم ما نسبت به یکدیگر است.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه تعدادی از کسبه به نوعی مستأجر شهرداری بوده و فعالیت خود را در املاک شهرداری انجام می‌دهند، ادامه‌داد: در این زمینه نیز شهرداری بیرجند تمایل به همکاری با صاحبان این واحدهای صنفی در زمینه بخشش و یا تخفیف اجاره بها دارد.

وی ادامه‌داد: البته این امر مستلزم بحث و گفت‌وگو در شورای شهر است و طبق رایزنی‌های انجام شده هفته آینده شهردار بیرجند طرح پیشنهادی خود در این زمینه را به شورای شهر ارائه و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر بیرجند با بیان اینکه بعد از بررسی‌ها جزئیات طرح، بازه زمانی بخشش اجاره بها مشخص می‌شود، یادآور شد: امیدواریم با همدلی و همکاری آحاد جامعه مشکلات ناشی از شیوع این بیماری را به حداقل برسانیم.

گفتنی است شهردار بیرجند نیز در گفت‌وگو با مهر تأکید کرد طرح بخشش و یا کاهش اجاره بها املاک شهرداری بعد از بررسی در شورای شهر بیرجند قابل اجرا است.

نظر شما