شناسهٔ خبر: 39096114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجربه سکوت جاده های تفت در سیزده بدر ۹۹

فرماندار تفت گفت: توقف خودرو در کنار تفرجگاه‌های تفت مشمول جریمه می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار تفت با بیان اینکه امکان حضور افراد در تفرجگاه ها و بوستان ها وجود ندارد، گفت: توقف خودرو در کنار پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع و مشمول جریمه می شوند.

او افزود: تدابیر ویژه تردد برای روزهای نیمه فروردین‌ماه اتخاذ شده تا تردد در شهرستان به کمترین میزان ممکن کاهش یابد همچنین  از دوازدهم تا پانزدهم فروردین تمامی مسیرهای ورودی به شهرها و روستاهای شهرستان کاملا مسدود است.

فرماندار تفت ادامه داد : در روزهای یادشده در مناطق روستایی نیز فقط ساکنین دائمی روستا حق تردد در داخل روستا را خواهند.

او از ساکنین شهرهای تفت، نیر و بخ و روستاهای شهرستان تفت درخواست کرد تا تردد خود در این چهار روز را به حداقل برسانند و در صورت ضرورت تردد حتما بیمه نامه خودرو که نشان دهنده محل سکونت آنان در مناطق شهری و روستایی شهرستان است را به همراه داشته باشند.

نوکار با اشاره به صدور کارت تردد برای کارکنان واحدهای صنعتی، تولیدی، دام‌پروری تصریح کرد: ورود به شهرستان تفت فقط برای ساکنین دائم این شهرستان امکان‌پذیر بوده و از حضور هم استانی‌ها در تعطیلات پیش رو به‌طورجدی جلوگیری خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان تفت از کنترل ورودی و خروجی مهمانشهر انصار تفت نیز خبر داد و بیان کرد: با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد پایش سلامت اتباع مستقر در مهمانشهر انصار در دستور کار قرارگرفته و ورودی و خروجی این مهمانشهر نیز کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/و

نظر شما