شناسهٔ خبر: 39095915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

۱۶۰۰نفر در طرح بازرسی سلامت هلال احمر سمنان همکاری کردند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان درباره طرح کنترل تردد ورودی و خروجی شهرهای استان توسط این جمعیت، گفت: از ابتدای نوروز یک هزار و ۶۰۰ نیروی هلال احمر با این طرح همکاری کردند.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره طرح ایستگاه‌های تب سنجی و غربالگری سلامت در ورودی و خروجی شهرهای استان سمنان در ده روز اول فروردین ماه ۹۹ بیان کرد: برای کنترل بیماری کرونا هلال احمر با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در مجموعاً ۳۰ پایگاه در هشت شهرستان استان سمنان حضور دارد.

وی با بیان اینکه تب سنجی، بررسی سلامت، توزیع بروشور و… در زمره رسالت‌های هلال احمر در این پایگاه‌ها است، افزود: هزار و ۵۹۹ نفر نیروی عملیاتی هلال احمر در این پایگاه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

بازرسی ۹۳ هزار خودرو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از اجرای طرح بازرسی و سلامت برای ۲۸۰ هزار و ۱۵ نفر طی ده روز اول سال ۹۹ در سطح استان خبر داد و گفت: از این تب سنجی و کنترل‌های صورت گرفته ۲۷۸ مورد مشکوک به علائم کرونا شامل تب، تنگی نفس و… شناسایی شده است.

محمدخانی با بیان اینکه تمام ۲۷۸ مورد به بیمارستان و مراکز درمانی ارجاع شدند، ابراز داشت: اجرای طرح بازرسی سلامت بعضاً سبب شده تا از ورود یک فرد با احتمال آلودگی به کرونا از شهرستان‌های استان جلوگیری شود و لذا باید از مأموران مستقر در این پایگاه‌ها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هلال احمر در اجرای این طرح از ۸۷۰ دستگاه خودرو لجستیک استفاده کرده است، افزود: تعداد خودروها بازرسی شده در هشت شهرستان استان تا روز گذشته ۹۳ هزار و ۳۴۰ دستگاه بوده است.

نظر شما