شناسهٔ خبر: 39095502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار نهاوند:

نهاوندی ها در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بامسئولان همکاری کنند

نهاوند- فرماندار نهاوند گفت: تمام امکانات برای حفظ جان مردم بسیج شده و مردم نهاوند باید در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با مسئولان همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با دستور کار اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ضمن تبریک اعیاد سراسر نور شعبانیه، اظهار کرد: طبق این طرح تردد به شهرستان نهاوند مستلزم آن است که اشخاص بومی و ساکن نهاوند باشند.

وی گفت: تمام تلاش و امکانات برای حفظ جان مردم به کار گرفته‌شده و از مردم تقاضا می‌شود با خدمتگزاران خود کمال همراهی و همکاری را داشته باشند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: امروز خط قرمز دولت و نمایندگان دولت در استان و شهرستان سلامت مردم است و به همین جهت هیچ‌گونه کم‌کاری از طرف متولیان پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح غربالگری الکترونیک بیماری کرونا به همت شبکه بهداشت و درمان، سپاه و بسیج مقدر، اظهار کرد: خوشبختانه باهمت و پشتکار جهادی متولیان این امر بسیار مهم در حال حاضر ۹۵ درصد جمعیت شهرستان نهاوند در این طرح شرکت کرده و یا با استفاده از توان نیروهای شهرستان برای آن‌ها به‌صورت گفتگوی تلفنی و یا مراجعه حضوری طرح انجام شده است.

ناصری بابیان اینکه قطع زنجیره شیوع این ویروس منحوس مستلزم کاهش هرچه بیشتر مراودات اجتماعی و در خانه ماندن است، گفت: از مردم نهاوند تقاضامندیم ضمن احترام به‌سلامت و بهداشت عمومی جامعه روز سیزدهم فروردین «روز طبیعت» را در خانه خود بمانند و موجب انتقال این ویروس نشوند.

نظر شما