شناسهٔ خبر: 39095345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ فروردین ۹۹؛

دستگیری یک متهم به قتل و ۳ سارق در گیلان

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاتل کمتر از ۱۲ ساعت در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: قاتل پیرمرد ۶۲ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در یکی از روستا‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل اعلامی با جسد پیرمردی که از ناحیه سر مجروح و فوت کرده بود مواجه شدند، افزود: با محرز شدن وقوع قتل، دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: با تحقیقات به عمل آمده و بررسی سرنخ‌ها در کمتر از ۱۲ ساعت، فرد متهم به قتل شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در منزل پدری‌اش دستگیر شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با اشاره به اینکه متهم پس از مواجهه با ادله پلیس به قتل پیرمرد ۶۲ ساله اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او تصریح کرد: قاتل ۳۲ ساله در اعترافات خود عنوان کرد که قصد اخاذی از مقتول را داشته و پس از درگیری با چوب به سرش ضربه زده و به قتل رسانده است.

سارقان سیم برق در لاهیجان دستگیر شدند

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۲ سارق سیم برق با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لاهیجان اظهار داشت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های لاهیجان متوجه پارک یک خودروی پراید در حاشیه خیابان و حضور فردی در کنار تیر برق شده و با مشکوک شدن به این شخص مشاهده کردند فرد دیگری در بالای تیر برق در حال سرقت سیم است.

سرهنگ جانعلی‌پور با اشاره به اینکه متهمان که قصد فرار داشتند دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان ۳۵ و ۴۴ ساله در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان لاهیجان اعتراف کردند.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق کابل مخابرات در فومن

سرهنگ عباس حقیقی نیا، سرپرست فرماندهی انتظامی فومن نیز از دستگیری سارق با ۷ فقره سرقت کابل مخابرات در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در شهرستان فومن، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و این فرد را حین سرقت دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن با اشاره به اینکه در محل دستگیری متهم ۶۰ متر کابل مخابراتی سرقتی کشف شد، بیان داشت: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت کابل مخابراتی در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حقیقی نیا با بیان اینکه سارق ۵۰ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

نظر شما