شناسهٔ خبر: 39095138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۸۰۱/شهید على نائینى‌ضمیر: اطاعت از رهبر مشت محکمی بر شرق و غرب است

شهید على نائینى‌ضمیر در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ امام را تنها نگذارید و گوش به فرمان آن اسوه تقوا باشید، از او اطاعت کنید و مشت محکمى بر دهان یاوه‌گویان و روباه‌صفتان شرق و غرب بزنید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على نائینى‌ضمیر:

به نام خداوند در هم کوبنده ستمگران و زورگویان

یا ایتها النفس المطئنه ارجعى الى ربک راضیه مرضیه فادخلى فى عبادى و ادخلى جنتى

با درود فراوان بر اختر آسمان ولایت و امامت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا له الفدا و سلام بر حامى مستضعفان جهان، امام خمینى.

خدایا این وصیت‌نامه را در حالى مى‌نویسم که با کوله‌بارى از گناه و معصیت ره به هیچ جا نبرده‌ام و فقط شرمنده و درمانده رو به درگاه تو آمده‌ام زیرا که در رحمت تو همیشه باز است و لطف و مهر تو چنان عظیم است که با این کوله‌بار بزرگ گناه بنده‌ات را می‌بخشى و او را مى‌پذیرى.

حال که موفق شدم و به لطف خدا به دیار عاشقان آمده‌ام و وجود نالایقم را در بین یاوران اسلام و قرآن قرار دهم خدایا تو را سپاس مى‌گویم و از او مى‌خواهم اخلاص را با من عجین گردانی.

 اى مادرم و برادران و خواهران و اى دوستان فراموش نکنید افتخار بزرگى نصیب شما گردیده و امانتى را که نیاز به لحظه لحظه مواظبت داشت به صاحب اصلی‌اش لقاءالله تحویل داده‌اید امیدوارم که خوشحال باشید و حق خویش را که در برابر شما کوتاهى کرده‌ام بر من حلال کنید.

بار خدایا عشق به اسلام و رهبرم چنان در وجودم شعله‌ور است که اگر با این ایمان ناچیز و تن ضعیفم تکه تکه‌ام کنند و یا صدها بار مرا بکشند و باز زنده‌ام کنند و زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار گیرم او را تنها نخواهم گذاشت.

ای مردم عاجزانه مى‌خواهم امام را تنها نگذارید و با اطاعت از فرمان آن اسوه تقوا گوش به فرمان بوده و مشت محکمى بر دهان یاوه‌گویان و روباه‌صفتان شرق و غرب بزنید.

شما اى خانواده‌هاى معظم شهدا و مادران داغ دیده نگران نباشید که بسى سعادت است که لطف خدا شامل هر کس نمى‌شود و باید ایثار کنید و بگذارید بچه‌هایتان بروند به جبهه و فرمان پیامبرگونه و مظلومانه فرزند زهرا را فراخوانند و بدانید که با قطعه قطعه شدن همین عزیزان و به موشک بستن و ویرانه کردن و کشتن هزاران بیگناه است که شرف و انسانیت برای ملت هدیه داده است.

 اى دنیاپرستان پرمدعا و مسلمان‌نماهاى دروغین اى خشک‌مقدس‌ها، اى حیله‌گران، اى پیروان شیطان و اى جنایتکاران پست مرگ و ننگ و لعنت خداوند بر شما باد که اسلام را خدشه‌دار کردید و قلب یک‌میلیارد مسلمان را به درد آوردید که خدا ریشه شما نیرنگ‌بازان را بسوزاند و گمان دارید قیامتى نیست؛ باشد که وعده خدا حق است و از قهر و غضب خدا هلاک می‌شوید.انشاءالله.

پروردگارا دواى دردم جز ریخته شدن خونم نیست، قلبم را نشانه آماج گلوله خصم دشمنان دین و منافقین قرار می‌دهم و در گرماگرم صحراى پرشور کربلاى ایران در خون گرم خود غوطه‌ور می‌شوم و نداى بر حق رهبر شیعیان جهان را با جان ناتوانم و بدن پاره پاره‌ام لبیک می‌گوشم و با خون ناچیزم بساط شما دنیاپرستان و اربابان مزدور را از صفحه تاریخ محو و نابود می‌کنم.

 خدایا این دو آرزو را همیشه از تو طلب مى‌کردم اول خدمت امام رسیدن و دوم شهادت مرا به آروزیم برسان و روسفیدم کن.

در پایان براى مغفرت این بنده حقیر هم دعا کنید؛ از خداوند متعال می‌خواهم که این قربانى ناقابل را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج ) قبول کن.

انتهای پیام/89001/

نظر شما