شناسهٔ خبر: 39093790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی آخرین‌وضعیت سیل و کرونا در ارتباط تلفنی معاون اول رییس جمهور با استاندارسیستان وبلوچستان

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان بر ضرورت آمادگی همه جانبه برای مدیریت بارش‌های و مهار سیلاب و بیماری کرونا تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی استانداری، اسحاق جهانگیری  معاون اول رییس جمهور در این تماس تلفنی با اشاره به بارش‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل از یک سو و ورود سیلاب از کشور افغانستان به سمت دشت سیستان از استاندار خواست با بسیج امکانات، پیش بینی‌های لازم را انجام دهند تا خسارات و آسیب‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

او همچنین در این تماس تلفنی در جریان آخرین تعداد مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان قرار گرفت و از آخرین اقدامات برای مدیریت و مقابله با این بیماری و نیاز‌های استان به امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی مطلع شد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این تماس تلفنی از آمادگی تمام دستگاه‌ها و ستاد بحران استان برابر سیل خبر داد و افزود: براساس پیش بینی سیلاب در شمال و جنوب استان با همکاری تمام دستگاه ها و مدیریت بحران تدابیر لازم برای استفاده بهینه از منابع آبی و مهار سیلاب به منظور به حداقل رساندن مشکلات احتمالی و استفاده از این منابع خدادادی با توجه به خشکسالی‌ها و کمبود آب در استان اتخاذ شده است.

احمد علی موهبتی گفت: به‌منظور مهار سیلاب سیستان علاوه بر برگزاری جلسات متعدد ستاد بحران و پیگیری اقدامات‌پیشگیرانه نظیر لایروبی انهار بازدید میدانی از ورود سیلاب از کشور افغانستان به سمت دشت شمال استان انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت کنترل ویروس کرونا گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری فرمانداران برای مهار ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان با جدیت درحال اجراست.

انتهای پیام/ع

نظر شما