شناسهٔ خبر: 39089998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

مسوولان خدمات را به بیماران کرونایی با کیفیت عالی ارایه می‌دهند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: وقتی به اخبار مربوط به کرونا می‌نگریم متوجه می‌شویم که الحق مسوولان ما از صدر تا ذیل پای کار هستند و خدمات مربوطه را باکیفیت عالی ارایه می‌کنند، چیزی که در کشورهای دیگر کمتر می‌توان سراغ گرفت.

صاحب‌خبر -

آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران استان کرمانشاه به مناسبت سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با تبریک میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسداراز خدمات و تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در زمان بروز مشکلات، حضور خوبی داشته‌اند و دافع مشکلات مردم بوده‌اند.

وی افزود: به طور قطع شرط اصلی موفقیت سپاه پاسداران در برنامه های محوله، اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا، است، که این نشات گرفته از بصیرت نیروهای نظامی و انتظامی ما است.

وی با تبریک اعیاد شعبان المعظم و میلاد مسعود ائمه هدی (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، شاهد موفقیت چشمگیر کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

مسوُول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) نیز دراین دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه از عزم جدی سپاه پاسداران برای کمک به برون رفت از مشکلات جاری کشور خبر داد و افزود: نیروهای سپاه با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) در همه صحنه ها خوب درخشیدند.

حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» افزود: برای کنترل ویروس کرونا سپاه پاسدارن در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی، به عنوان خدمتگزار مردم در صحنه حضور داشتند و ان شاءالله تا پایان کار همچنان مصمم و با اراده در عرصه حضور دارند.

در این دیدار، آیت الله علما به سردار عظیمی، سردار ریحانی، سردار آسیابانی، سردارجمشیدی و حجه الاسلام و المسلمین جلیلیان لوح هایی اهدا کرد و از زحمات آنان تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۲۱۳ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۷ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

براساس این گزارش از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تاکنون هزار و ۱۴۷ نفر در بیمارستان بستری شدند که ۹۸۵ نفر ترخیص و اکنون ۱۳۵ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

نظر شما