شناسهٔ خبر: 39089717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

برونو فرناندز، رهبر اصلی منچستریونایتد/ پل پوگبا و فرناندز می‌توانند زوج خوبی در منچستر بسازند

برونو فرناندز، بازیکن 50 میلیون پوندی منچستریونایتد، به خط حمله شیاطین سرخ کمک کرده است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| برونو فرناندز، بازیکن 50 میلیون پوندی منچستریونایتد، به خط حمله شیاطین سرخ کمک کرده است. اوله‌گنار سولسشایر، سرمربی تیم منچستریونایتد، این بازیکن پرتغالی را به طور طبیعی یک رهبر برای شیاطین سرخ می‌داند.

 

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از روزنامه سان، امانوئل پتی، کارشناس فوتبال و بازیکن سابق آرسنال، خرید جدید تیم منچستریونایتد را کاملاً در تضاد با خرید پل پوگبا 89 میلیون پوندی می‌داند که اکنون مصدوم است و دوره مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد (بیشتر بخوانیم).

 

پوگبا و فرناندز

 

پوگبا 27 ساله که تنها پنج بازی ابتدایی فصل را برای منچستر به میدان رفته به احتمال فراوان در انتهای فصل این تیم را ترک می‌کند و دوباره راهی یوونتوس می‌شود (بیشتر بخوانیم).

 

امانوئل پتی، معتقد است که فرناندز، به خوبی نقش پوگبا را در منچستریونایتد بر عهده گرفته است.

 

برونو فرناندز

 

امانوئل پتی در مصاحبه با نشریه میرور، فرناندز را بازیکن تاثیرگذاری برای تیم منچستر دانست و گفت: «بی‌شک فرناندز بهترین خرید زمستانی یونایتد بوده است. او در 2 ماهی که برای منچستر به میدان رفته به قدری با تیم هماهنگ شده که گویا چند سال است در این تیم بازی می‌کند. او ذهنیت کادر فنی منچستریونایتد را تغییر داده که برای یک بازیکن تازه وارد بسیار کار سختی است.» (بیشتر بخوانیم)

 

به گفته پتی، این کاری بود که مدیران و مربیان منچستر انتظار داشتند پل پوگبا آن را در یونایتد انجام دهد. مربیان منچستر انتظار داشتند پوگبا به عنوان یک رهبر در زمین حاضر شود اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

 

برونو فرناندز

 

هر چند بازی‌های لیگ جزیره به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلاً تعطیل است و پوگبا هم هنوز دوره مصدومیت خود را به پایان نرسانده، اما امانوئل پتی منتظر تماشای بازی این دو بازیکن در کنار هم در زمین فوتبال است و معتقد است این دو بازیکن می‌توانند زوج خوبی را برای منچستریونایتد تشکیل دهند.

 

برونو فرناندز

 

نظر شما