شناسهٔ خبر: 39086179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰۰ اثر از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره های ملی مقابله با کرونا ارسال شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ اثر هنری از هنرمندان و قشرهای مختلف مردم این استان به سه جشنواره ملی مقابله با بیماری کرونا ویروس ارسال شد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی پیرسبزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سه جشنواره ملی شامل هنرهای تجسمی در ۲ رشته گرافیک و موشن گرافیک، فیلم کوتاه ۶۰ تا ۱۸۰ ثانیه ای با عنوان «در خانه بمانیم» و هنرهای نمایشی استندآپ کمدی است.

وی افزود: ارسال آثار هنری هنرمندان و مردم کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این سه جشنواره ملی مستقر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق فضای مجازی انجام شده است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر سه جشنواره ملی به صورت غیرحضوری بوده و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدند.

پیرسبزی عنوان کرد: مهلت ارسال آثار هنری از سوی هنرمندان و مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد به این سه جشنواره ملی از ۱۰ تا ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۸ بود.

وی ابراز داشت: شعار اصلی این سه جشنواره ملی شامل «آموزش، آگاهی و آرامش» بوده است.

پیرسبزی گفت: مهمترین هدف برگزاری این سه جشنواره ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس تا زمان مهار و ریشه کنی کامل آن در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

نظر شما