شناسهٔ خبر: 39085542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران خبر داد؛

آماده سازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در دانشگاه آزاد ورامین

مهتاب چابوک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از آماده سازی دو سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا برای دوران نقاهت بیماران کرونایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمودرضا آقامیری اظهار داشت: یکصد تخت ویژه بانوان و یکصد تخت ویژه آقایان در دو سالن مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا برای سپری شدن دوران نقاهت بیماران کرونایی با مشارکت ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان های ورامین و پیشوا در حال آماده سازی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این روزهای حساس، خود را موظف به حل بحران پیش آمده و کاهش دغدغه های اجتماعی دانسته و تمام امکانات و ظرفیت های خود را برای مواجهه با ویروس کرونا بسیج کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: از آنجا که بیماران بهبود یافته همچنان برای گذراندن دوران نقاهت خود نیازمند مراقبت هستند و نمی توان با توجه به تعدد بیماران، آنها را در بیمارستان ها تحت مراقبت قرار داد، به همت رئیس و همکاران واحد ورامین- پیشوا، سالن های ورزشی این واحد دانشگاهی در حال تجهیز و آماده سازی است.

آقامیری با بیان اینکه اقدامات ضدعفونی، سمپاشی و استقرار ۲۰۰ تخت در سالن‌ های مد نظر با همکاری نیروهای جهادی انجام شده و پس از تجهیز و آماده سازی کامل، به قرنطینه بیماران اختصاص می یابد، گفت: پس از آماده سازی کامل، کادر درمانی و پرستاران در این سالن های ورزشی با حضور تمام وقت خود به بیماران مبتلا خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می کنند و مراقبت های لازم از بیماران انجام می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توکل به لطف و فضل الهی و مشارکت مردمی، همت و درایت مجموعه های مختلف کشور، به زودی شاهد مهار کرونا باشیم و جشن ریشه کن شدن این ویروس را بر پا کنیم.

نظر شما