شناسهٔ خبر: 39084123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بوکسور المپیکی کشور :

از اینکه به مردم استانم عیدی دادم خوشحال هستم

در رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک در قاره آسیا که روزهای پایانی اسفند98 در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار شد، ۱۵۱ بوکسور از ۳۵ کشور 2 قاره‌ آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان به رقابت پرداختند. در میان بوکسورهای ایران هم دانیال شه‌ بخش از سیستان و بلوچستان در وزن ۵۷ کیلوگرم توانست سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، دانیال شه بخش اولین قهرمان ورزشی راه یافته به المپیک استان سیستان و بلوچستان طی پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت و بیان کرد : خدا را شکر می کنم که در آستانه سال نو، هم توانستم عیدی خوبی بگیرم و هم به هواداران بوکس ایران عیدی خوبی بدهم. آرزویم این بود که بتوانم برای ملت و کشورم، به خصوص استان سیستان و بلوچستان کاری انجام دهم. من واقعاً خوشحال می شوم که بتوانم در کل دنیا تاریخ سازی کنم و پرچم 3 رنگ ایران را در کل دنیا به اهتزاز در بیاورم. واقعاً ممکن است این کسب سهمیه از لحاظ مالی تأثیری برای من نداشته باشد ولی از لحاظ معنوی برایم مهم بود و این من را خوشحال می کند. برای همین عید امسال برایم طعم دیگری دارد.

زمانی که از فرودگاه به زاهدان رسیدم، خانواده ام می خواستند به پیشوازم بیایند ولی من اصرار کردم که این کار را نکنند. چون برای سلامتی خودم و خانواده ام نیاز بود که نیایند. تنها کسانی که آمدند مدیر کل و مربیانم بودند. واقعاً خوشحالم که بقیه نیامدند. چون قرار بود که برایم جشن ویژه ای بگیرند. باید این نکات را رعایت کنیم تا از این بیماری عبور کنیم.

مطمئناً کسانی در المپیک شرکت می کنند که بهترین های دنیا هستند و به قول مربی مان دانه درشت ها می آیند و جای اشتباه نیست. ولی خیلی انگیزه دارم، همان طور که تاریخ ساز استان شدم، تاریخ ساز بوکس ایران هم باشم ولی این را هم می  دانم که شرایطم سخت است. قهرمان ها در المپیک هستند، بوکسورهایی که شاید المپیک دوم یا سوم شان باشد و من باید با آنها مبارزه کنم و بجنگم تا بهترین نتیجه را کسب کنم. با این حال، امیدوارم و ان شاء الله که بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم.

آرزو می کنم در سال جدید از این ویروس کرونا که کل کشور را درگیر کرده است رهایی پیدا کنیم و سلامتی را برای همه مردم دعا می کنم. 

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما