شناسهٔ خبر: 39083801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استوکس در میان بدترین بازیکنان ۱۰ سال گذشته بلکبرن قرار گرفت؛

سندی پیرامون حاشیه ای تلخ برای بازیکن پرسپولیس+عکس

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس گزارش یک سایت انگلیسی در جمع ضعیف ترین بازیکنان باشگاه بلکبرن در 10 سال گذشته قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس گزارش یک سایت انگلیسی در جمع ضعیف ترین بازیکنان 10 سال گذشته  باشگاه بلکبرن قرار گرفت.

استوکس

این سایت انگلیسی همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در گزارشی اقدام به معرفی 25 نفر از بدترین بازیکنان یک دهه گذشته بلکبرن روورز کرده که در این بین نام آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی و جنجالی تیم فوتبال پرسپولیس هم دیده می‌شود.در این گزارش که برای هر بازیکنی دلیلی پیرامون انتخابش در این جمع عنوان شده پیرامون بازیکن پرسپولیس نوشته: استوکس در واقع بعد حضور در دو دیدار  به چیزی تبدیل شد که هواداران راورز ممکن بود از ترس او انگیزه خود را از دست بدهند.

100

در این لیست 25 نفره نام بازیکنانی همچون وز براون، شین دافی و دنی مورفی نیز دیده می‌شود. گفتنی است آنتونی استوکس ایرلندی  که در زمان مدیریت قبلی پرسپولیس به این تیم پیوست پس از مرخصی گرفتن از گل محمدی دیگر به ایران بازنگشت و پس از ورود به انگلیس نیز توسط پلیس بازداشت شد و حالا هم که با قید وثیقه آزاد است این حاشیه تلخ برای او به وجود آمد.

باشگاه بلکبرن راورز یکی از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال انگلیس است که سابقه قهرمانی در این کشور را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما